WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Apple Crisp

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Apple Crisp

Λατρεύω τα μήλα και ό,τι γλυκό φτιάχνεται με αυτά, κομπόστα, μηλόπιτα, ανοιχτή, σκεπαστή, μαρμελάδα, και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί ο καθένας. Το apple crisp, προερχόμενο από αμερικανική συνταγή το φτιάχνω εδώ και χρόνια. Είχα δώσει την συνταγή και σε ένα ομαδικό μπλογκ, το HFL που παρακολουθούσα τότε, χωρίς όμως να συμμετέχω άμεσα. Βλέπετε, αντιμετώπιζα ακόμη με δέος την προσωπική ενασχόληση με το διαδίκτυο. Το apple crisp ή apple crunch (επί το βρετανικότερο) είναι εύκολο στην παρασκευή, γρήγορο και νοστιμότατο, τραγανιστό και συνδυάζει γεύσεις ζεστού και παγωμένου μαζί (προσθέτοντας μια μπάλα παγωτό) και τα παιδιά μου το λατρεύουν. Η συνταγή είναι απλή, απλούστερη δεν γίνεται. Συνήθως κάνω και καμιά παραλλαγή στα φρούτα, έτσι για ποικιλία. Στην συγκεκριμένη εμπλούτισα με αχλάδια.

Υλικά
5 μεγάλα μήλα
2 αχλάδια
λίγη ζάχαρη και κανέλα για το πασπάλισμα των φρούτων
1 φλιτζάνι αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 φλιτζάνι ζάχαρη
1 κουταλάκι αλάτι
Ένα αυγό
Μισό Βιτάμ
1 κουταλάκι κανέλλα (και λίγο παραπάνω δεν βλάπτει)

Εκτέλεση

Καθαρίζουμε τα μήλα και τα αχλάδια και τα κόβουμε σε λεπτές φέτες. Τα τοποθετούμε σε ταψάκι που το έχουμε βουτυρώσει.

Πασπαλίζουμε με ζάχαρη και κανέλα.

 Σε ένα μπολ ανακατεύουμε με το πιρούνι το αλεύρι, τη ζάχαρη, το αλάτι και το αυγό μέχρι να πάρει όψη θρυμματισμένου.


 Απλώνουμε το μείγμα πάνω από τα μήλα και περιχύνουμε από πάνω το βιτάμ λιωμένο. Πασπαλίζουμε με τη κανέλα.


 Ψήνουμε σε προθερμασμένο μέτριο φούρνο ( στους 180° ) για 40 λεπτά περίπου, μέχρι να πάρει χρώμα η επιφάνεια και σε διάφορα σημεία να φαίνονται φυσαλίδες από τα υγρά του μήλου που βράζουν.


 Με ένα κουτάλι σερβίρουμε ζεστό (όπως βγαίνει από το φούρνο) σε μπολάκια και από επάνω μπορούμε να προσθέσουμε σαντιγί ή παγωτό ή γάλα.

14 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

αχ τι μου κανεις πρωινιατικα!
αχ!

χιχιχιχ

φιλακια φιλη!

Lila Xagorari είπε...

Με το καφεδάκι μου ότι πρέπει Σοφάκι μας!!!!!!!

Amelie είπε...

Αυτό το crumble είναι τέλειο χειμωνιάτικο γλυκό και σου έχει πετύχει καταπληκτικά!

Ροδανθη είπε...

Σοφία μου τέλειο.Ο μπεμπούλης είπε να του στείλεις κανένα κομμάτι χαχαχα!!!!
Έχω κάτι μήλα που είναι προς το τέλος της καριέρας τους οπότε θα αξιοποιηθούν ανάλογα.
Φιλιά πολλά!!!!

syros2js είπε...

Ροδάνθη, ο μπεμπούλης το ζητάει, παιδί μου???!!!
Οκ, αν είναι έτσι, εμένα μου το ζητάει ο γατούλης!!!
Σοφία, 3-4 μερίδες παρακαλώ!! (Τρώει πολύ ο... γατούλης, τί να κάνω???!!!)
;-)
Φιλιάαααααα!!

sundayspoon είπε...

Σοφία μου, συμμερίζομαι απόλυτα την αγάπη σου για τα μηλογλυκά και έχω να πω τα καλύτερα για το γλυκάκι που μας προσφέρεις! Εύκολο, νόστιμο και φοβερά αρωματικό! Μπράβο σου!!!
Πολλά φιλάκια!!!

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ λατρεύω τα μήλα στα γλυκά! Μπισκοτάκι, κανελίτσα, μηλαράκι, δεν υπάρχει καλύτερο γλυκό! Φιλάκια!

Σοφία Ζ. είπε...

Κική μου πέρνα μια βόλτα να σε φιλέψω! Φιλιά πολλά!

Σοφία Ζ. είπε...

Λίλα μου και χωρίς καφεδάκι μια χαρά τρώγεται! Φιλάκια

Σοφία Ζ. είπε...

Amelie σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

Σοφία Ζ. είπε...

Ροδάνθη για τον μπεμπούλη κάνω και τον κούριερ! χαχα! Ή έρχομαι πάραυτα και του το φτιάχνω να το γευθεί ζεστό. Αντε τάισε τον μετά τις βρεφικές τροφές. Χαχα!

Σοφία Ζ. είπε...

Syros2js Πηγαίνοντας για την Άνδρο, περνώ και από σένα και σου φέρνω ολόκληρο ταψί.. Να μην αφήσουμε παραπονεμένο τον γατούλη!

Σοφία Ζ. είπε...

Sundayspoon! Ευχαριστώ πολύ.... Νάσαι πάντα καλά γλυκειά μου. Φιλιά πολλά!

Σοφία Ζ. είπε...

Ελεαννάκι μου κόπιασε! Φιλιά πολλά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...