WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Τονοσαλάτα

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Τονοσαλάτα






Καλημέρα  σας  και  καλή  εβδομάδα,είστε  όλοι  καλά; Εμείς  εδώ  παλεύουμε  με  τον  αέρα  κοντεύει  να  μας  πάρει  και  να  μας  σηκώσει.Το  καλοκαιράκι  οδεύει  σιγά  σιγά  προς  το  τέλος  του  και  η  ψυχολογία  στα  πατώματα, γιατί  όλα  τα  ωραία  θα  πρέπει  να  τελειώνουν  τόσο  γρήγορα!!!!  Γι΄  αυτό  και  εγώ  αντιστέκομαι  όσο  μπορώ  ακόμα  και  θα  σας  δείξω  ένα  κρύο  πιάτο.  Για  σήμερα  σας  έχω  κάτι  ωραίο  αλλά  και  πολύ  απλό, χωρίς  να  λερώνουμε  κατσαρόλες , τηγάνια ή  ταψιά  και  δεν  είναι  άλλο απ΄ την  τονοσαλάτα.
Ας  δούμε  τα  υλικά  της.....



Υλικά



4  κουτάκια  τόνο  σε  λάδι
1  κρεμμυδάκι  ψιλοκομμένο
1 καρότο  τριμμένο  στο  τριφτη (στο  χοντρό)
1 πιπεριά  πράσινη (μικρή  κομμένη  σε  μικρά  κομματάκια)
1 βαζάκι  μαγιονέζα
λίγο  λεμόνι , αλατοπίπερο
λίγη  κάπαρη  και λίγο  μαϊντανό (για  το  στόλισμα)



Εκτέλεση




Σουρώνουμε  πρώτα  καλά  το  τόνο  να  φύγει  όλο  το  λάδι  που  έχει  μέσα  στο  κουτί. Στη  συνέχεια  το  βάζουμε  σ΄ ένα  μπολ  και  ψιλοκόβουμε  το  κρεμμύδι , το  καρότο , την  πιπεριά  και  την   μισή  μαγιονέζα, προσθέτουμε  το  λεμόνι  και  τ΄ αλατοπίπερο  και  τ΄ ανακατεύουμε  όλα  μαζί  καλά. Τέλος  στρώνουμε  την  υπόλοιπη  μαγιονέζα  από  πάνω  και  γαρνίρουμε  με  την  κάπαρη ,καρότο  και  μαϊντανό.

Καλή  σας  όρεξη!!!!!

24 σχόλια:

papagalos28 είπε...

Καλημέρα!Τονοσαλάτα ε?Χμ...ε,ναι λοιπόν δεν την έχω φτιάξει ποτέ! :ρ Καλή μου καιρός να ανασυγκροτώ δυνάμεις!! Καλή συνέχεια!!

Ειρήνη Ε. είπε...

Ροδάνθη, η τονοσαλάτα σου, είναι ένα εύκολο, γρήγορο, δροσερό και νόστιμο πιάτο, για τις καλοκαιρινές ημέρες. Το καλοκαίρι ημερομηνιακά μόνο, από ότι φαίνεται ως τώρα, φθάνει στο τέλος του. Οι ζέστες που μας κούρασαν τόσο εφέτος συνεχίζονται και αυτό το Σαβ/κο, θα χτυπήσουν 40-41 βαθμ. κατά τόπους. Για να είμαι ειλικρινής, δεν βλέπω την ώρα να τελειώσει το φετεινό καλοκαίρι!!
Καλή σου ημέρα.

Ξανθή είπε...

Καλή και δροσερή εβδομάδα!!

Chrisi είπε...

Καλή εβδομάδα Ροδάνθη ,ωραία και δροσερή η τονοσαλάτα σου ,μου αρέσει πολύ ο τόνος και είναι μια πολύ καλή πρόταση,όσο για το Καλοκαίρι άντε να φύγει να πάει αλλού φτάνει τόση ζέστη πιά,φιλιά.

Μαρουλίτσα είπε...

Καλημερα ροδανθη μου καλη εβδομαδα. Τονοσαλατα εε? Πολυ ωραιο και ελαφρη γευμα. Θα το δοκιμασω σημερα....

Ροδανθη είπε...

Γεια σου papagalos28 μήπως είναι ευκαιρία να το φτιάξεις τώρα;Δεν είναι καθόλου δύσκολη και είναι και πολύ νόστιμη,να είσαι καλά φιλιά!!!



Αχ Ειρήνη μου σίγουρα απο άποψη ζέστης μας κούρασε πάρα πολύ,αλλά τέλος καλοκαιριού για μένα σημαίνει αρχή μοναξιάς του χειμώνα.Φιλιά πολλά καλή εβδομάδα!!!

Ροδανθη είπε...

Επίσης Ξανθή μου να είσαι καλά!!!!!



Γεια σου Νέλλη η ζέστη να φύγει το καλοκαίρι μπορεί να μείνει;;;;Φιλιά καλή εβδομάδα!!!!

Ροδανθη είπε...

Μαρουλίτσα να σου στείλω λίγη που την έχω και πρόχειρη!!!!Φιλιά πολλά!!!!

valia είπε...

καλημερα γειτονισσα!!!μμμ μου ανοιξες την ορεξη...μια που δουλευω τωρα μ επιασε λιγουρα κ τρεχω στο φουρνο για φρεσκο ψωμακι να κανω μια βουτια στην τονοσαλατα σου!! ειναι απ τις αγαπημενες μου!!!θα τη δοκιμασω τη συνταγη σου αλλα το χειμωνα που θα εχω χρονο...

φιλια καλη σου μερα!!!

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Βάλια μου όλα καλά;Ακόμα τρέχεις ε, καλά να είσαι και να υπάρχει δουλειά,ωραία είναι η τονοσαλάτα να την βάλεις μέσα σε ψωμί για σάντουιτσ να κάτσεις και να την απολαύσεις.Φιλιά πολλά να είσαι καλα!!!!

Penelope είπε...

Μόλις ξεφούρνισα ψωμάκι φρέσκο.
Να το φέρω για μερικές βούτες μέσα στην σαλατούλα σου Ροδάνθη μου;

Tonias' blog είπε...

καλησπέρα και από μένα!!!!λατρεύω τονοσαλατα!!!!!!!!!!μμμ λαχταριστη λαχταριστήηηη!!!!

Μarion, είπε...

Νομίζω δεν υπάρχει καλύτερο φαγητό με τη ζέστη. Δροσερό και χορταστικο.
Μπορω΄να φάω όλο το μπολ..:)

Συνεχίζεται το καλοκαίρι Ροδάνθη..πάλι θα έχει καύσωνα :(

Φιλιά

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Πηνελόπη μου και το ρωτάς και να είναι μπόλικο μη κάνουμε 'περικοπές' χαχαχα!!!!Φιλιά να είσαι καλά!!!!

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Τόνια όντως είναι πάρα πολύ ωραία,φιλιά!!!



Marion καλημέρα έχεις δίκιο είναι πάρα πολύ ωραίο ελαφρύ και δροσερό ειδικά τις μέρες της ζέστης.Είδα οτι κάτι θα μας επισκευτεί πάλι οπότε όσοι μπορείτε τρεχώ για την θάλασσα,φιλιά!!!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

μια από τις πιο αγαπημένες μου σαλάτες!! πω πω μου άνοιξες την όρεξη Ροδάνθη μου!
Υ.Γ. τι καλά να παλεύαμε κι έμείς εδώ στη θεσσαλονίκη με τον άνεμο...ανταυτού παλεύουμε με την υγρασία!! :(

Ροδανθη είπε...

Γεια σου Πέλλα μου όλα καλά;Καλά δεν το συζητώ καλύτερα αέρας παρά υγρασία,φιλιά να είσαι καλά!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

δεν την έχω φτιάξει ποτέ.. αλλά την τσακίζω πάντα!!!!!!

αυτήν όμως θα την φτιάξω σίγουρα!!!!!!!

ευχαριστώ πολύ.. στέλνω φιλιά και καλημέρες!!!!!!!!

Helen Gr είπε...

Αγαπημένη σαλάτα, νόστιμη, εμφανίσιμη, καλοκαιρινή και όχι μόνο.
Τέλεια για μεζεδάκι.
Καλημέρα, Ροδάνθη.

wild rose είπε...

Μου αρέσει το πιάτο που μας δείχνεις,Ροδάνθη! Ότι πρέπει για το καλοκαίρι!

Ροδανθη είπε...

Γεια σου Ζαχαρούλα είναι όντως πολύ ωραία να είσαι καλά καλό βράδυ!!!!

Ροδανθη είπε...

Kαλησπέρα Ελένη μου είναι όντως καλοκαιρινή και πολύ νόστιμη όσο για μεζεδάκι με ουζάκι τέλεια,φιλιά καλό βράδυ!!!!!

Ροδανθη είπε...

Nα είσαι καλά wild rose σ΄ευχαριστώ πολύ καλό βράδυ να έχεις φιλιά!!!!

zoyzoy είπε...

Υπέροχο δροσιστικό το πιάτο σου και λάιτ θα'λεγα αν και έχει μαγιονέζα αν το ανακατέψεις με 1πιάτο ζυμαρικά γίνεται ένα τέλειο γεύμα!

Ακόμα έχουμε ζέστες μην απογοητεύεσαι ο Σεπτέμβρης είναι ο καλύτερος μήνας για διακοπές!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...