WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: H κοίμηση της Θεοτόκου

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

H κοίμηση της Θεοτόκου



Καλημέρα  και  χρόνια  πολλά  σε  όλους  λόγο  της  ημέρας  και  ειδικά  σε  όλους  όσους  γιορτάζουν, να  μας  έχει  η  Παναγία  καλά  και  ήρεμα  και  γαλήνια  ταξίδια  στους  ναυτικούς  μας.
Χθές  τ΄ απόγευμα  στολίσαμε στην  εκκλησία  τον  επιτάφιο  της  Παναγίας.



Σας  δείχνω  μερικές  εικόνες....
















Να  είστε  όλοι  καλά  και  του  χρόνου!!!!!

24 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Βοήθεια σας η Παναγιά μαζί σας.
Χρόνια Πολλά.

vivi ka είπε...

Χρόνια Πολλά! Η Παναγιά να σας αξιώνει να στολίζετε τον επιτάφιό της κάθε χρόνο..

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους! Καλό Δεκαπενταύγουστο!

papagalos28 είπε...

Καλημέρα!Χρόνια πολλά και καλά!

Ροδανθη είπε...

Επίσης Ξανθή μου να είσαι καλά να χαίρεσαι την οικογένειά σου φιλιά!!!

Ροδανθη είπε...

Confusedmind να είσαι καλά κι εσένα σου εύχομαι τα καλύτερα!!!

Ροδανθη είπε...

Επίσης cinemarion να είσαι καλά και του χρόνου!!!

Ροδανθη είπε...

Επίσης papagalos28 να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρόνια πολλά Ροδάνθη μου, και του χρόνου να είστε καλά να ξαναστολίσετε τον Επιτάφιο της Παναγίτσας!
Πολλές ευχές σε όσους γιορτάζουν σήμερα!
Φιλιά!

Δημιουργία είπε...

Χρονια πολλα και καλα. Η Χαρη της Παναγιας να σου χαριζει ο,τι επιθυμεις.

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Έλενά μου κι εσυ ό,τι καλύτερο στη ζωή σου και την οικογένειά σου φιλιά πολλά!!!



Επίσης Κατερίνα μου να είσαι καλά,φιλιά!!!

Ειρήνη Ε. είπε...

Ροδάνθη, χρόνια πολλά. Πάντα άξιες με υγεία και του χρόνου να στολίσετε τον επιτάφιο της Παναγίας.
Καλό βράδυ.

Θεανώ είπε...

Ροδανθούλα μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ να είσαστε καλά και του χρόνου να τον στολίσουμε όλες μαζί. Να μας έχει η Παναγιά γερές και ευλογημένες.

Μαρουλίτσα είπε...

Ροδάνθη να είμαστε καλά και του χρόνου να τον ξανστολίσουμε!

Helen Gr είπε...

Χρόνια Πολλά, Ροδάνθη μου! Η Παναγιά να σας αξιώνει να στολίζετε τον επιτάφιό της κάθε χρόνο και να προστατεύει όλο τον Κόσμο. Κι εσείς να έχετε υγεία και ευτυχία.
Φιλάκια.

Ροδανθη είπε...

Επίσης Ειρήνη μου να είσαι καλά να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Θεανούλα μου,αν και μας την κοπάνησες και δεν ήρθες να χαίρεσαι την οικογένειά σου πολλά φιλάκια!!!!



Επίσης Μαρουλίτσα μου και του χρόνου να είμαστε καλά την υγειά μας να έχουμε και θα το ξαναστολίσουμε πολλά φιλιά!!!

Ροδανθη είπε...

Επίσης Ελένη μου να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία φιλιά!!!!

syros2js είπε...

Και του χρόνου!!! Με υγεία, κουράγιο κ' χαμόγελα!!!
(Έξω από το παράθυρό μου ακούω τον αέρα-πρέπει να έχει ένα 8άρι... Δεν θέλω να φανταστώ τί γίνεται εκεί τώρα...!!!)
Πολλά-πολλά φιλάκια!!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά επίσης και του χρόνου υγεία να έχουμε όλοι μας.Αφού το 8άρι ήρθε σε εσάς εμάς θα λυπηθεί μας σφυροκοπάει απ΄το μεσημέρι,σου λέει ότι χαρήκατε χαρήκατε τώρα τα κεφάλια μέσα.Που θα πάει θα περάσει και αυτό,φιλιά!!!!

zoyzoy είπε...

Και του χρόνου να σ'εχει γερή και σιδερένια η Παναγία και να ξαναστολίσεις!

Καλές και ήρεμες θάλασσες στον σύζυγο να'χει πάντα!

Ροδανθη είπε...

Ευχαριστώ πολύ zoyzoy μου να είσαι καλά κι εσυ να χαίρεσαι την οικογένειά σου φιλιά πολλά!!!!

Niatta είπε...

Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία να ξαναστολίσετε τον Επιτάφιο.
Φιλιά πολλά!

Ροδανθη είπε...

Επίσης Niatta να είσαι καλά και του χρόνου,φιλιά!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...