WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Νηστίσιμη πατατοκολοκυθοσαλάτα με dressing αβοκάντο

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Νηστίσιμη πατατοκολοκυθοσαλάτα με dressing αβοκάντο

Κατ' απαίτηση της πολύ καλής φίλης Ελενας, ανεβάζω άμεσα την σαλάτα με το όνομα σιδηρόδρομο - μου αρέσουν οι σύνθετες λέξεις, δεν μπορείτε να πείτε. Για να επανέλθω στη σαλάτα, είναι δροσερή, είναι νηστίσιμη, κατάλληλη για τις ημέρες που διανύουμε και όχι μόνο. Επιπλέον είναι ελαφριά, κατάλληλη και για δίαιτα. Το μυστικό είναι το αβοκάντο να είναι ώριμο. Δυστυχώς όμως δεν βρήκα γι' αυτό η υφή του dressing  δεν μου έγινε κρεμώδης. 


Υλικά

2 μεγάλες πατάτες
2 μέτρια κολοκυθάκια
1 μικρή σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη 
1 κουταλιά σούπας κάπαρη
4-5 τοματίνια 
λίγο μάραθο (για άνηθο πήγαινα και τα μπέρδεψα, η γεύση βγήκε καλή, ιδιαίτερη)
1 λεμόνι στυμμένο
1 φλιτζανάκι του καφέ ελαιόλαδο
1 αβοκάντο γινωμένο 

Εκτέλεση

Καθαρίζουμε και κόβουμε τις πατάτες και τα κολοκυθάκια σε κύβους (μέγεθος μπουκιάς).
Τα βάζουμε σε μια κατσαρόλα με αλατισμένο νερό που βράζει και τα αφήνουμε να σιγοβράσουν μέχρι να μαλακώσουν. 

Με μια τρυπητή κουτάλα τα αδειάζουμε σε μπωλ και τα αφήνουμε να κρυώσουν λίγο.



Προσθέτουμε το μάραθο (ή άνηθο) ψιλοκομμένο, το σκόρδο, την κάπαρη και τα τοματίνια κομμένα στα δύο ή στα τέσσερα, αναλόγως του μεγέθους. Τα ανακατεύουμε.

Καθαρίζουμε το αβοκάντο και αφαιρούμε το κουκούτσι. Το κόβουμε σε κομμάτια και το βάζουμε στο μούλτι μαζί με το λεμόνι και το λάδι. Το χτυπάμε μέχρι να γίνει κρεμώδες το μίγμα.
Προσθέτουμε στη σαλάτα και ανακατεύουμε. 
Καλή μας όρεξη.

5 σχόλια:

ElenaG είπε...

Σοφάκι μου ευχαριστώ!
Ελπίζω μονο να βρω αύριο αβοκάντο!!!!!!!!ΧΑ!ΧΑ!
Βρε τι έπαθα!!!!!!!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Ελενα, ες αύριον τα ... αβοκάντο!!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Επίσης γλυκειά μου Κική!

marileni είπε...

Η σαλάτα φαινεται τέλεια !

Προλαβαίνουμε να τη δοκιμάσουμε....


Καλο Πάσχα και απο εμάς!!!

Ροδανθη είπε...

Σοφία μου να είσαι καλά.Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά.Εγώ χαμένη στις μπομπονιέρες και τις ετοιμασίες της βάπτισης του πρίγκηπά μου.Θα ετοιμάσω υλικό με την βάπτιση.
Φιλιά πολλά!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...