WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Γαριδάκι τηγανητό

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Γαριδάκι τηγανητό

Προ λίγων εβδομάδων είχα βρει στην αγορά γαριδάκι ψιλό αλλά και φθηνό. Ανάρτησα την συνταγή με το γαριδοπίλαφο και είπα να αναρτήσω το τηγανητό γαριδάκι που έφτιαξα αργότερα. Έφθασε η ώρα της αναρτήσεως. Θα μου πείτε μα ένα τηγάνισμα θα αναρτήσω; Όλες και όλοι ξέρουμε να τηγανίζουμε. Απλά μοιράζομαι την εμπειρία μου μαζί σας, γιατί το λατρέψαμε το γαριδάκι μας.

Υλικά
Μισό κιλό ψιλό γαριδάκι φρέσκο
2 φλιτζάνια αλεύρι
μισό λίτρο λάδι για τηγάνισμα

Εκτέλεση
Πλένουμε σε στραγγιστήρι τις γαρίδες με άφθονο νερό. τις αφήνουμε να στραγγίξουν.

Σε ένα μπολ βάζουμε το αλεύρι και ρίχνουμε μέσα τις γαρίδες. Τις ανακατεύουμε απαλά με το χέρι να πάει παντού το αλεύρι. Στη συνέχεια τις βάζουμε σε μεγάλο σουρωτήρι και τις τινάζουμε ελαφρά για να φύγει η περίσσεια του αλευριού.

Σε ένα τηγάνι ζεσταίνουμε καλά το λάδι και μόλις κάψει χαμηλώνουμε τη φωτιά στο 7 (από 9) βάζουμε μέσα τις γαρίδες, τόσες όσες χωράει το τηγάνι κάθε φορά. Θέλουμε να τηγανισθούν και όχι να βράσουν στο λάδι γι΄αυτό και δεν τις στριμώχνουμε.

Σε περίπου 5 με 6 λεπτά τα γαριδάκια έχουν ροδίσει καλά και τα αφαιρούμε με τρυπητή κουτάλα. Τα βάζουμε σε πιατέλα με χαρτί κουζίνας για να απορροφηθεί το λάδι και τα γαριδάκια να παραμείνουν τραγανά.
Συνεχίζουμε το τηγάνισμα με τις υπόλοιπες γαρίδες. Χρειάστηκα 3 τηγανίσματα για λίγο παραπάνω από μισό κιλό γαρίδες σε μεγάλο τηγάνι. Αν τυχόν το λάδι ... κοκκινίσει πολύ και το αλεύρι από τα προηγούμενα τηγανίσματα δείχνει καμμένο, αντικαθιστούμε το λάδι και τηγανίζουμε σε νέο.

Σερβίρουμε με λίγο χυμό λεμονιού.

Υ.Γ. Θα προσέξατε ότι δεν έχω αναφέρει αλάτι. Δεν έγινε κατά λάθος Θεωρώ τις ελληνικές γαρίδες εξ ορισμού αλμυρές και δεν προσθέτω extra.

.

6 σχόλια:

Penelope είπε...

Σοφία μου, τραγανό και απολαυστικό, σαν πασατέμπος!!!
Τι μου θύμισες τώρα...
Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι.

Lila Xagorari είπε...

Αχ Σοφάκι παρόλο που στην Κοιλάδα τρώμε συνέχεια....δεν το χορταίνω ποτέ!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι Σοφάκι, τα Ελληνικά θαλασσινά είναι αρκετά αλμυρά από μόνα τους :) Δεν έχω φάει ποτέ τόσο μικρό γαριδάκι και τηγανιτό μάλιστα. Φαίνεται τέλειο! Φιλάκια!

Beauty Follower είπε...

Τρελαίνομαι!

http://www.beautyfollower.blogspot.gr

sun kiriaki είπε...

...σχεδόνακουω το "τσιρ τσιρ τσιρ" απο το τηγανισμα....μμμμ αγαπημενες τηγανιτες γαριδουλες!!!!!

Parents Land Gr είπε...

Πρωτη φορά εφαγα φέτος γαριδα τηγανητη από την πεθερά μου και μου άρεσε πολύ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...