WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Μελομακάρονα με άρωμα λεμόνι

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Μελομακάρονα με άρωμα λεμόνι






















Χρόνια  πολλά  και  καλές  γιορτές σε  όλους. Ελπίζω  να  είστε  όλοι  καλά. Δεν  λέω  ότι  χαθήκαμε  θα  καταντήσει  βαρετό....!!!!! Εγώ  είμαι  απλά  χαμένη  στον  μαγικό  κόσμο  του  γιου  μου, οι  ώρες  μου  μετρημένες  για  προσωπική  μου  χρήση, όλα  για  εκείνον. Μέσα  στον  χαμό  μου  όμως  κατάφερα  να  φτιάξω  τα  μελομακάρονα. Φέτος  είπα  να  κάνω  ένα  πείραμα  και  αντί  για  μανταρίνι , που  έβαζα  τις  άλλες  χρονιές  ως  μυρωδικό , είπα  να  δοκιμάσω  με  ξύσμα  λεμονιού  και  ότι  βγει. Τελικά  το  αποτέλεσμα  ήταν  πολύ  καλό , έγιναν  τέλεια  και  με  ιδιαίτερο  άρωμα. Αξίζει  να  τα  δοκιμάσετε!!!!!!!!
                                                   

                                               

                                                                 ΥΛΙΚΑ



                               1  κιλό  αλεύρι  για  όλες  τις  χρήσεις
                               ½  ποτήρι  ζάχαρη
                               1½  ποτήρι  λάδι
                               ½ κουταλάκι  γλυκού  γαρίφαλο τριμμένο
                               ½ κουταλάκι  κανέλα
                               ½ κουταλάκι  σόδα
                               1  ποτήρι  φυσικό  χυμό  πορτοκάλι
                               ξύσμα  από  ένα  πορτοκάλι
                               ξύσμα  από  ένα  λεμόνι
                               1  ποτηράκι  του  κρασιού  κονιάκ


                         ΣΙΡΟΠΙ

                             ½  κιλό  μέλι
                            ½  ποτήρι  ζάχαρη
                           1½  ποτήρι  νερό
                           1 ξύλο  κανέλα
                           λίγα  γαρίφαλα ( μοσχοκάρφια)





   

ΕΚΤΕΛΕΣΗ


Βάζουμε  σ΄ ένα  μεγάλο  μπολ  το  λάδι  με  την  ζάχαρη  και  ανακατεύουμε  με  το  χέρι  ή  το  μίξερ  μέχρι  να  λιώσει  η  ζάχαρη  καλά. Στη  συνέχεια  προσθέτουμε  όλα  τα  μυρωδικά  ( γαρίφαλο, κανέλα , ξύσμα  πορτοκαλιού  και  λεμονιού , το  κονιάκ ) και  τέλος  την  σόδα  διαλυμένη  μέσα  στο  χυμό  πορτοκαλιού ( προσοχή  όμως  γιατί  αφρίζει  κρατάμε  το  ποτήρι  πάνω  απο  το  μπολ  με  το  μείγμα  μας). Τέλος  προσθέτουμε  λίγο  λίγο  τ΄ αλεύρι   και  ζυμώνουμε  μέχρι  να  το  πάρει  όλο  και  να  κάνουμε  μια  ζύμη  ούτε  πολύ  μαλακιά  αλλά  ούτε  και  σκληρή  να  ξεκολλάει  απ΄ τα  χέρια  και  πλάθουμε. Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 30 με 40 λεπτά.  Το σιρόπι το κάνουμε ως εξής....  Σε μια κατσαρόλα βράζουμε όλα τα υλικά μαζί μέχρι να μελωσει λίγο,  αφού βγάλουμε τα μελομακάρονα από το φούρνο και το σιρόπι μας έχει κρυώσει λίγο τα βουτάμε μέσα, σαν βάπτισμα. 







Καλή  επιτυχία  και  καλές  γιορτές  σε  όλους!!!!!!!!!!!!!!




9 σχόλια:

syros2js είπε...

χιχιχι! Καλώς το κορίτσι!
Αντίθετα εμείς, πάντα βάζαμε πορτοκάλι κ' φέτος βάλαμε μανταρίνι κ' είναι όνειρο!!
Με λεμονάκι θα φτιάξουμε την επόμενη φορά κ' θα σου πω εντυπώσεις!
Καλές γιορτές, κούκλα μου!
Να περάσετε ονειρεμένα!
ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Ιωάννα μου φιλιά πολλά και καλές γιορτές. Με υγεία και χαρά!!!!

sun kiriaki είπε...

αχ ποσο μ αρεσει αυτο που ειπες"ειμαιχαμενη στον κοσμο του γιου μου"!!!!
Κατα συμπτωση φετος η μαμα μου εκανε τα μελομακαρονα της με λεμονι και οχι με πορτοκαλι,ηθελε λεει να πειραματιστει,τελικα το αποτελεσμα θεικο,εχεις απολυτο δικαιο οτι αξιζει να τα δοκιμασουμε!!!
καλες γιορτεςμευγειακαι αισιοδοξια!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Και του χρόνου Ροδάνθη μου!
Καλές γιορτές σου εύχομαι, κάθε ευτυχία και χαρά στο σπιτικό σου!
Πολλά φιλιά!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλες γιορτες! με υγεια και χαρα! φιλακια πολλα καλη μου!

Ροδανθη είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλες να είστε καλά να έχετε υγεία, χαρά κι ευτυχία στα σπίτια σας!!!!!
Φιλιά πολλά!!!!!

pelinpembesi είπε...

Happy New Year!

Σοφία είπε...

Πολλές πολλές ευχές Ροδάνθη μου !!!!

Amelie είπε...

Πήρα μέρος σε ένα παιχνίδι ερωτήσεων και σε πρότεινα κι εσένα επειδή σε εκτιμώ πολύ, ελπίζω να θέλεις να παίξεις κι εσύ!
http://ameliedeli.blogspot.gr/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...