WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Γκουακαμόλε

Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Γκουακαμόλε



Μεξικάνικο ντιπ ή σαλάτα, αρκετά ενδιαφέρον με μεγάλη θρεπτική αξία λόγω του αβοκάντο.
Το ότι φέτος θα το έφτιαχνα αντί ... ταραμοσαλάτας να πω την αλήθεια μου ούτε εγώ το περίμενα. Και όμως με τη σωστή ... δόση αλατιού και λεμονιού στέκεται επάξια στο Σαρακοστιανό τραπέζι και συνοδεύεται επάξια με λαγάνα αντί των παραδοσιακών νάτσος...


Υλικά


2 αβοκάντο
μισό ξερό λευκό κρεμμύδι
μισό ματσάκι φρέσκο κόλιαντρο
2 κ.γ. αλάτι
1 κ.γ. μπούκοβο
1 μικρή σφιχτή ντομάτα
χυμός ενός λεμονιού

Εκτέλεση

Ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι και το κόλιαντρο και ανακατεύουμε και τα παιρνούμε με το μαχαίρι άλλη μια φορά μαζί.



Κόβουμε σε κυβάκια την ντομάτα.

Κόβουμε κάθετα στη μέση τα αβοκάντο και αφαιρούμε το κουκούτσι.



Με ένα κουτάλι αφαιρούμε την ψίχα τους και τη βάζουμε σε μια σαλατιέρα. Προσθέτουμε το αλάτι.


Με ένα πιρούνι λιώνουμε τα αβοκάντο μέχρι να γίνουν σαν αλοιφή.\


Προσθέτουμε το ψιλοκομμένο κρεμμύδι με το κόλιανδρο, το μπούκοβο και την ντομάτα.



Ανακατεύουμε και προσθέτουμε και το χυμό λεμονιού μέχρι να ενωθούν.



Σκεπάζουμε με μεμβράνη και αφήνουμε το γκουακαμόλε μισή ώρα στο ψυγείο.
Σερβίρουμε με νάτσος ή με ... λαγάνα!


2 σχόλια:

Ροδανθη είπε...

Γεια σου Σοφία μου. Φαίνεται πολύ καλό και είναι ωραίο να τολμάμε την αλλαγή κάποιες φορές. Φιλιά πολλά!!!!

Sophia Zafir είπε...

Ανάγκη τέχνας κατεργάζεται Ροδάνθη μου! Την καλησπέρα μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...