WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Ντιπ με τυρι φετα

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Ντιπ με τυρι φετα







Ο  χειμώνας  καλά  κρατεί, με  τις  βροχές  του , τα  χιόνια  του  και κυρίως  τα  μποφόρια  του, που  ειδικά  εμάς  εδώ  στο  νησί  μας  πήρε  και  μας  σήκωσε. Εμείς  όμως  δεν  το  βάζουμε  κάτω, σιγά που  θα  μας  πάρει  τον  'αέρα'  πάμε  κόντρα  στον  χειμώνα  και  κόντρα  στην  κρίση (λέμε  τώρα).Έτσι  κι  εμείς, η τρελοπαρέα, που αποτελείται  από  4  κοπέλες  είπαμε  να  κάνουμε  μια  βραδιά  κόντρα  στο  στρες,  κόντρα  στα  προβλήματα  και  κόντρα  στην  κρίση (πριν  μας  πιάσει  εμάς).Έφτιαξε  η κάθε  μια  από  ένα  μεζέ  και  μαζευτήκαμε  να  τ΄ απολαύσουμε.Το  δικό  μου  το  έχω  ήδη  παρουσιάσει  και  ήταν  τα  Μπουρεκάκια  με  λαχανικά. Τώρα  σειρά  έχει  το  ντιπ  με  τυρί  φέτα  της  φιλενάδας  μου  Κικής.Ένα  ντιπ  απλό , εύκολο  πολύ  νόστιμο  και  ειδικά για  το  καλοκαίρι  πολύ  πολύ  δροσερό. Πάμε  να  δούμε  πώς  το  φτιάχνουμε....



Υλικά


1/4  τυρί  φέτα
2,5 κουταλιές  σούπας  γιαούρτι
2  πιπεριές  Φλωρίνης
λίγο  λάδι
1/2  κουταλάκι  πάπρικα  γλυκιά 
λίγο  τσίλι  ή  ταμπάσκο (αν  θέλουμε  καυτερό)



Εκτέλεση


Λιώνουμε  την  φέτα  σ΄ ένα  μπολ   προσθέτουμε  το  γιαούρτι , το  λάδι  την  πάπρικα  και  ανακατεύουμε  καλά.
Στη  συνέχεια  ψήνουμε  τις  πιπεριές  λίγο  στην  ψηστιέρα  και  τις  ξεφλουδίζουμε.Αφού  τις  λιώσουμε  στο  multi  τις  βάζουμε  και  αυτές  στο  τυρί  και  ανακατεύουμε  καλά. Αν  θέλουμε  να  το  κάνουμε  λίγο  πιο  καυτερό  βάζουμε  λίγο  τσίλι  ή  ταμπάσκο.
Συνοδεύουμε  με  κρακεράκια  ή  κριτσίνια  χωρίς  σουσάμι.


21 σχόλια:

syros2js είπε...

Ax, πως σε καταλαβαίνω στο θέμα του αέρα!!!
Πολύ ενδιαφέρουσα η συνταγή της φίλης σου!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά σε όλο το παρεάκι σας!!!
Καλή εβδομάδα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πάντα να περνάτε όμορφα κοριτσάκια μου!
Με πολλά γέλια και πολλές νοστιμιές!
Πολύ καλό το ντιπ της φιλεναδίτσας σου!
Φιλιά!

Ερμιόνη είπε...

Έχω δοκιμάσει κάτι παρόμοιο και είναι πραγματικά πεντανόστιμο!
Είναι ωραίο και ως συνοδευτικό κρέατος!
Φιλιά πολλά Ροδάνθη μου!

peps είπε...

Α ωραία!!
Ήρθε και το συνοδευτικό για τα μπουρεκάκια!!!

Δημιουργία είπε...

Όμορφα υλικά αγαπημένα και το αποτέλεσμα απ' ότι καταλαβαίνω πρέπει να είναι νοστιμότατο.

Chrisi είπε...

Πολύ ωραίο και μοιάζει πολυ με την τυροκαυτερή που κάνουμε εμείς εδω,θα το έτρωγα με μεγάλη ευχαρίστηση καλό βράδυ ,φιλάκια.

Ροδανθη είπε...

Αέρα,αέρα και πάλι αέρα μας τρέλανε.Να είσαι καλά Ιωάννα μου φιλιά πολλά!!!!




Αυτό προσπαθούμε Έλενα τουλάχιστον να μη μας το στερήσουν και αυτό.Να είσαι καλά φιλιά!!!!

Ροδανθη είπε...

Όντως Ερμιόνη μου είναι πάρα πολύ ωραίο και δροσερό ειδικά για το καλοκαίρι συνοδευτικό με κρέας στο μπάρμπεκιου όλα τα λεφτά.
Φιλιά πολλά!!!!



Οχι που θα μου ξεφευγε στο γλυκό λίγο κολάμε γιατί γεν είμαστε και πολύ του γλυκού αλλά δεν βαριέσε όλα καλά!!!
Να είσαι καλά Πέπη μου!!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Κατερίνα σ΄ ευχαριστώ πολύ,φιλιά!!!!



Νέλη όντως μοιάζει λίγο με τυροκαυτερή ειδικά αν το τυρί είναι λίγο πιο πικάντικο.Να είσαι καλά φιλιά!!!!

Penelope είπε...

Να σου πω εγώ τι "όραμα" είδα Ροδάνθη μου, καθώς μεσημεριάζε και μια πρώτη πείνα μου έρχεται...
Τις πιπεριές ψητές και από πάνω το ντιπ με την φέτα σαν σάλτσα!!!
Και ένα καρβελάκι ζεστό ψωμί εκεί γύρω... έτσι για να μας βρίσκεται ;-))))

Σοφία είπε...

Μπάβο στην κοριτσοπαρέα που ξέρει να περνάει όμορφα !
Ωραίο το ντιπ, θυμίζει τυροκαυτερή σε πιο βελούδινη έκδοση,
πολλά φιλιάκια !

Amelie είπε...

Έχω να δηλώσω δημόσια ότι ζηλεύω διπλά: και για την γυναικοπαρέα και για το ντιπ! Να περνάτε πάντα καλά!

Tante Kiki είπε...

Νοστιμότατοοοο!!!! Γεια στα χέρια σας και να περνάτε πάντα καλά!

Ροδανθη είπε...

Tι ωραίο όραμα είδες Πηνελόπη μου ειδικά με ζεστό ψωμάκι.....
Να είσαι καλά φιλιά!!!!




Γεια σου Σοφία μου,η κρίση θέλει καλοπέραση.Οτι μπορούμε κάνουμε,να είσαι καλά φιλιά!!!!!

Ροδανθη είπε...

Αμαλία μου μόνο έτσι περνάει ο καιρός εδώ με καλή παρέα και μεζεδάκια πάνω απ΄ όλα.Να είσαι καλά φιλιά!!!




Σ΄ ευχαριστώ πολύ Κική μου να είσαι καλά φιλιά!!!!!

Θεανώ είπε...

Ροδανθούλα καλά κάνετε και μαζευόσαστε γιατί ο βαρύς χειμώνας θέλει "βεγγέρα" αλλιώς δεν περνάει! Το ντιπ μου αρέσει πολύ και θα το δοκιμάσω! Φιλάκια πολλά!

Ροδανθη είπε...

Μακάρι να είμασταν κοντά Θεανώ μου να κάναμε 'βεγγέρα' αλλιώς δεν περνάει ο χειμώνας.Θα τα πούμε απο κοντά φιλιά πολλά!!!!

Μarion, είπε...

Γενικώς τα ντιπ τα λατρεύω.
Γίνονται εύκολα και συνοδεύουν ωραία τα καλέσματα φίλων.

Φιλιά :)

Helen Gr είπε...

Εύκολο, γρήγορο και νοστιμότατο! Συνοδεύει υπέροχα όλα τα καλούδια μιας όμορφης παρέας! Να περνάτε καλά!
Καλό σου βράδυ.

Ειρήνη Ε. είπε...

Ροδάνθη, όμορφες αυτές οι συγκεντρώσεις με τους καλούς μας φίλους! Κόντρα στα καθημερινά προβλήματα, έχουμε ανάγκη να ξεσκάσουμε και λίγο! Σίγουρα τέτοιες λιχουδιές σαν και το ντιπ φέτας, θα "νοστίμησαν" την δική σας βραδιά! Σύντομα να ξαναβρεθείτε!
Καλό Σαββατοκύριακο.

Rehoboth είπε...

Nice post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...