WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Μύδια αχνιστά

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Μύδια αχνιστά


Όπως είπε και η φίλη μου η Ξανθή, είχαμε την τιμητική των μυδιών σε μια μέρα! Μυδοπίλαφο, μύδια αχνιστά, μύδια τηγανητά .... Απ' ότι καταλαβαίνετε δεν έχουμε καμιά αδυναμία στα μύδια σε αυτό το σπίτι. Το μυδοπίλαφο το παρουσίασα εδώ. Σειρά έχουν τα μύδια αχνιστά, που όταν βρω φρέσκα φτιάχνω κατσαρόλες, και τα σερβίρω και στη κατσαρόλα, όπως στις Βρυξέλλες (που αποτελεί εθνικό τους πιάτο), με πατάτες τηγανητές συνοδεία και κρύα μπύρα.  
Μη με ρωτήσετε που βρήκα τη συνταγή, δεν θυμάμαι πια, την κάνω εδώ και πολύ καιρό, αφού πέρασα από διάφορες παραλλαγές, οπότε ... την παρουσιάζω όπως τη φτιάχνω τώρα!
Αυτήν την φορά δεν βρήκα φρέσκα, και χρησιμοποιήσα τα κατεψυγμένα με το μισό κέλυφος, ομολογώ δεν είναι το ίδιο αλλά γλύτωσα το καθάρισμα - βούρτσισμα των μυδιών κα στο τέλος δεν χρειάστηκε να τα ελέγξω αν άνοιξαν ή όχι προκειμένου να πετάξω τα κλειστά!  Άλλη χάρη όμως έχουν τα φρέσκα....

Υλικά
½ κιλό μύδια κατεψυγμένα με μισό κέλυφος
2 κ.σ. ελαιόλαδο
½ κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
1 ντομάτα σε φέτες
1 πιπεριά σε ροδέλες
1 φλυτζάνι λευκό κρασί (εγώ έβαλα μοσχοφίλερο)
αλάτι - πιπέρι
ρίγανη

Εκτέλεση

Σε μια βαθιά κατσαρολίτσα (εγώ χρησιμοποιώ μαντεμένια) ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο, σωτάρουμε για λίγα λεπτά το κρεμμύδι και το σκόρδο, βάζουμε τις φέτες ντομάτας, τις ροδέλες πιπεριάς, και περιχύνουμε με το κρασί. Από πάνω τοποθετούμε τα μύδια, αλατοπιπερώνουμε και προσθέτουμε και λίγη ρίγανη. Σκεπάζουμε και αφήνουμε να αχνίσουν για 8 λεπτά.

Τα σερβίρουμε απευθείας με την κατσαρόλα ή μεταφέρουμε τα μύδια με τα λαχανικά και το ζουμάκι τους σε πιατέλα και σερβίρουμε με πατάτες τηγανητές, λευκό κρασί ή μπύρα.

Καλή σας όρεξη!





 

13 σχόλια:

Chrisi είπε...

Ωραίο πιάτο ,τρελαίνομαι για μύδια όπως και να είναι αντε καλή μας όρεξη πολλα φιλιά.

Σοφία Ζ. είπε...

Πολλά φιλιά Neli

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πω πωωωωω!!
Ευχαρίστως τσάκιζα όλη την πιατέλα, μην σου πω όλη την ... κατσαρόλα!!!
Φιλιά πολλά Σοφάκι!

Unknown είπε...

Μύδια είδα και μπήκα....μήπως περίσεψε λιγάκι και για μένα;;;
Μμμμ....μοσχομύρισε η blogογειτονιά!
Μπράβο σου!!!!

Eleni είπε...

Αχ τέλεια!!!!Μπράβο Σοφία μου, φοβερά φαίνονται!!!
Φιλιά!

gwgw είπε...

Γενικα μου αρεσουν τα οστρακα παρα πολυ και τα τσακιζω...εννοειται και τα μυδια οπως και να ειναι μαγειρεμενα..με την διαφορα οτι τρωω μονο τα φρεσκα..οπως και να'χει γεια στα χερια σου Σοφακι.
Καλη εβδομαδα,καλο μηνα ευχομαι με υγεια,φιλακια πολλα,καλο σου βραδυ!!!

Amelie είπε...

τι μου θύμισες πρωί-πρωί, έχω...τσακίσει πολλές κατσαρόλες με αχνιστά μύδια στο Βέλγιο, ήταν ο γευστικός μου παράδεισος! Πολύ ωραία τα μύδια σου Σοφάκι!

Σοφία Ζ. είπε...

Καλό μήνα σε όλους!
Ελενά μου και εγώ δυστυχώς τα τσακίζω!

Σοφία μου θα ξαναφτιάξω και θα σε φωνάξω!

Ελένη σε ευχαριστώ πολύ!

Γωγούλα μου γλυκειά έχεις απόλυτο δίκιο!

Amelie μια από τα ίδια!

Φιλιά πολλά σε όλες! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

sundayspoon είπε...

Πιάτο για μερακλήδες! Και η παρουσίαση στην κατσαρόλα με τις πατατούλες και τη μπύρα θα είναι υπέροχη!
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

Penelope είπε...

Από τα φαγάκια που θέλουν και φρέσκο ψωμάκι από δίπλα ... Σοφία μου!
Καλό μήνα εύχομαι ολόψυχα.

Σοφία Ζ. είπε...

Sundayspoon, ταιριάζει το άτιμο με πατάτες και μπύρα!

Πηνελόπη μου ο γιός μου περιποιείται το ζουμάκι με ψωμί (την τελευταία φορά ήταν και ζεστό από τον .. αρτοπαρασκευαστή μόλις βγαλμένο).

Καλό μήνα εύχομαι και εγώ σε όλους μας.

Ροδανθη είπε...

Σοφία μου καλό μήνα.Πολύ ωραία τα μύδια σου,τέλεια αχ τι μου κάνεις!!!
Να είσαι καλά καλό σου βράδυ,φιλιά!!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Ροδάνθη μου καλό μήνα! Μα μου έρχεται να σου στείλω με courier

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...