WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Κεμπάπ της παρέας με μοσχαρίσιο κιμά

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Κεμπάπ της παρέας με μοσχαρίσιο κιμά





Να  'μαστε  και  πάλι  μαζί  μετά  από  μεγάλη  απουσία. Δε  θα  πω  τα  ίδια  πάλι  θα  γίνω  βαρετή  και  θα  με  κυνηγάτε  στο  τέλος.
Οι  απόκριες  έχουν  μπει  για  τα  καλά  και  οδεύουμε  σιγά σιγά  προς  το  τέλος  τους . Όπως  είχα  αναφέρει  και  σε  προηγούμενη  ανάρτηση  η  γυναικοπαρέα  ξαναχτυπά, λόγο  των  ημερών  αλλά  και  ότι  μπορούμε  ακόμα  να  τρώμε  κρέας (για  όσους  θα  ξεκινήσουν  νηστεία),πριν  μπούμε  στη  σαρακοστή, είπαμε  να  φτιάξουμε  κάτι  ανάλογο,  φτιάξαμε  κεμπάπ. Η  συνταγή  και  πάλι  της  φίλης  μου  Κικής (χρυσοχέρα  αυτό  το  κορίτσι), εγώ  πάλι  λόγο  εγκυμοσύνης  ακούω  μαγείρεμα  και  τρέχω χαχαχα!!!! Την  οποία  βέβαια   προσαρμόσαμε  στα  γούστα  τα  δικά  μας  και  χρησιμοποιήσαμε  μόνο  μοσχαρίσιο  κιμά,  σε  κανονική  συνταγή  βάζουμε  μισό μοσχαρίσιο  και  μισό  αρνίσιο. Ας  με  συγχωρέσει  η  Σοφία  μας (του  μπλοκ) για  τις  μικρές  αλλαγές , μπορεί  να  το  δολοφονήσαμε  λίγο  αλλά  περί  ορέξεως........!!!!!









Yλικά


1  κιλό  κιμά  μοσχαρίσιο
λίγο  μείγμα  μπαχαρικών(κάρυ, μπαχάρι, πάπρικα, πιπέρι  κόκκινο) 
1/2  κιλό  ψωμί  μπαγιάτικο
1  κρεμμύδι
1  σκελίδα  σκόρδο

2  κεσεδάκια  γιαούρτι  στραγγιστό
1  κουτί  ντοματάκια  ή  3  φρέσκες  ντομάτες
αλατοπίπερο
λάδι
1  πιπεριά  πράσινη
λίγη  κανέλα

πίτες  για  σουβλάκι







Πως  το  φτιάχνουμε:


Βάζουμε  το  κιμά  σ΄ ένα  μπολ  και  το  ζυμώνουμε  καλά  μαζί  με   το  κρεμμύδι , το  σκόρδο  που  έχουμε  λιώσει, το  ψωμί  που  έχουμε  βρέξει  και  στραγγίσει  καλά  και  το  μείγμα  μπαχαρικών (το  οποίο  το  βρίσκουμε  σε  μαγαζί  με  μπαχαρικά).
Αφού  τα  δουλέψουμε  πολύ  καλά  το  βάζουμε  για  μια  ώρα  περίπου  στο  ψυγείο. Κατόπιν  πλάθουμε  το  κιμά  σε  μακρόστενα  μπαστουνάκια  και  τα  βάζουμε  σε  ταψί, ψήνουμε  στους  180  βαθμούς  για  μισή  ώρα  με  τρία  τέταρτα. Στη  συνέχεια  φτιάχνουμε  τη  σάλτσα. Λιώνουμε  τις  ντομάτες  και  τις  σοτάρουμε  λίγο  μαζί  με  τη  πιπεριά  σε  καυτό  λάδι  και  προσθέτουμε  λίγο  νερό, τ΄αφήνουμε  να  πάρουν  βράση ,  χαμηλώνουμε  τη  φωτιά  έτσι  ώστε  να  πήξει  η  σάλτσα  προσθέτοντας  αλατοπίπερο  και  την  κανέλα. Τέλος  τηγανίζουμε  λίγο  τις  πίτες  για  σουβλάκι, τις  βάζουμε  ολόκληρες  ή  κομμένες  σε  κομμάτια  στο  πιάτο  προσθέτουμε  το  κεμπάπ  μαζί  με  την  σάλτσα  από  πάνω  και  στο  πλάι  λίγο  από  το  γιαούρτι (έτσι  για  δροσιά).

Καλή  σας  όρεξη!!!!!!!

19 σχόλια:

syros2js είπε...

Νομίζω πως πριν τελειώσεις τη φράση "Καλή σας όρεξη", το πιατάκι, θα έχει αδειάσει!!!
;-)
Φιλάκια, κορίτσι μου!!!
Α, και καλό μήνα!!!

Amelie είπε...

Αγαπημένη γεύση το κεμπάπ, δύσκολα θα βρεθεί κάποιος που να μην του αρέσει!

Ερμιόνη είπε...

Απίθανο πιάτο!!
Και πώς τρελαίνομαι για κεμπάπ! Να σου πω την αλήθεια το προτιμώ με αυτές τις αλλαγές!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ροδάνθη μου περιμένεις νινάκι??
Τι ευχάριστα νεα, με το καλό κοπέλα μου, καλή λευτεριά!

Στο κεμπάμπ έχω λατρεία εννοείται!
Φιλιά!

Helen Gr είπε...

Αν κι εγώ, Ροδάνθη μου, το κεμπάπ το θέλω κλασικό-το έχω δημοσιεύσει έτσι- θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου στο "περί ορέξεως"!
Από την περιγραφή και το δικό σας ακούγεται νοστιμότατο. Δεν πιοστεύω να έμεινε τίποτα!
Καλό απόγευμα!
Φιλιά.

sundayspoon είπε...

Λατρεύω το κεμπάπ!!! Ευχαρίστως θα δοκίμαζα και τη δική σου εκδοχή, αγαπητή Ροδάνθη!
Δεν ήξερα για την εγκυμοσύνη. Με το καλό το μωράκι σου!
Πολλά φιλιά!

peps είπε...

Πεθαίνω για κεμπάπ!!!!!

zoyzoy είπε...

Τι διαβάζω εγκυμονείς γλυκιά μου??
Με το καλό εύχομαι να ολοκληρώσει την ευτυχία σας!!!

Οσο για την συνταγή μ'εβγαλες από ένα μεγάλο βραχνά τι να μαγειρέψω αύριο στα παιδιά που φεύγουν:))

Φιλιά ανοιξιάτικα προς το παρόν!

Δημιουργία είπε...

Μας άνοιξες την όρεξη Ροδανθη με το κεμπάπ σου.

Chrisi είπε...

Πεντανόστιμο φαίνεται ,μου αρέσει πολύ το κεμπαπ,ωραία το έφτιαξες,φιλιά καλό βράδυ.

Ροδανθη είπε...

Ιωάννα μου να είσαι σίγουρη για αυτό είναι να τ΄αφήνουμε!!!!!
Φιλιά καλό βράδυ!!!!!



Κι εγώ αυτό πιστεύω Αμαλία μου,να είσαι καλά καλό σου βράδυ!!!

Ροδανθη είπε...

Κι εμείς Ερμιόνη μου γι΄αυτό άλλωστε το φτιάξαμε έτσι.Φιλιά πολλά!!!!!



Σ΄ευχαριστώ πολύ Έλενά μου να είσαι καλά,όπως καταλαβαίνεις είμαι σε μια φάση ασανσέρ πότε πάνω πότε κάτω χαχαχα!!!!
Φιλιά πολλά!!!

Ροδανθη είπε...

Γεια σου Ελένη μου,φυσικά και το αυθεντικό κεμπάπ θα είναι πολύ ωραίο αλλά όταν υπάρχουν υλικά που δεν τρως το προσαρμόζεις ανάλογα.Εγω ήμουν και λίγο μυστήρια πόσο μάλλον τώρα χαχαχα!!!!Να είσαι καλά καλό σου βράδυ!!!!



Δοκίμασέ την sundayspoon είναι πολύ ωραίο.Να είσαι καλά σ΄ευχαριστώ πολύ.Καλό σου βράδυ!!!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Πέπη μου φιλιά καλό σου βράδυ!!!!



Ναι Ζουζού μου ολίγον απο έγκυος που λένε χαχαχα!!!!Πώς λέμε ολίγον απο κεμπάπ χαχαχαχα!!!!
Φιλιά καλό βράδυ!!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Κατερίνα μου φιλιά πολλά!!!



Όντως Νέλη μου είναι πολύ ωραίο.
Καλό σου βράδυ φιλιά!!!!

Penelope είπε...

Σήμερα το "απαιτεί" η μέρα το κρεατικό της, το κεπάμπ της, το παϊδάκι της...έλα όμως που το δικό μου το στομάχι σήμερα έχει άλλη άποψη ;-)

Όπως και να 'ναι το κομματάκι μου, θα στο δώσω να το φας εσύ Ροδάνθη μου, που έτσι κι' αλλιώς τρως για ΔΥΟ.

Καλό απόγευμα και όλα να βαίνουν καλώς μέχρι τη ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ.

vasolefk είπε...

kalos sai brika poli omorfa ola omws tw kempap einai to kath alo mprabw soy

margarita είπε...

Τέλειο!!!!

Θεανώ είπε...

Ροδανθούλα πολύ ωραίο το Κεμπάμπ ευχαρίστως θα έτρωγα ένα κομμάτι! Φιλάκια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...