WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας!

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας!


 
Τέλειωσαν οι Απόκριες, τέλειωσαν τα γλέντια, τα μασκαρέματα και η κρεωφαγία. Από σήμερα ξεκινά η νηστεία της Σαρακοστής, και η προετοιμασία για το Πάσχα.
Έτσι έκανα και εγώ την εμφάνισή μου μετά από απίστευτο καιρό μακριά από το blog! Μου έλειψε, το αντιλαμβάνομαι τώρα και να πω και την καθαρή μου αλήθεια μιας και έχουμε Καθαρά Δευτέρα, ξέχασα να γράφω! Ξανά λοιπόν από την αρχή και εύχομαι να μην χαθούμε τόσο καιρό ξανά!
Πίσω στο θέμα μας λοιπόν! Τα νηστίσιμα έχουν την τιμητική τους! Όστρακα, χταποδάκι, γαρίδες, φασόλια πιάζ, πίκλες, ελιές, ντολμαδάκια, ταραμοσαλάτα (Ειδικά η ταραμοσαλάτα με απίθανη συνταγή της Ξανθής και πεντανόστιμο αποτέλεσμα, που για να την βρεις όμως κρίνεσαι! Γι' αυτό και σας την δίνω εδώ )... Ένα τραπέζι πλούσιο σε εδέσματα και γεύσεις! Πόσο όμορφο είναι να μαζεύεις οικογένεια και φίλους και να χαίρεσαι την μέρα και τις γεύσεις μικροί και μεγάλοι μαζί!

Καλή Σαρακοστή, Χρόνια πολλά!
Φασόλια πιάζ
 

Αχνιστά χτένια

Ταραμοσαλάτα...

Γυαλιστερές αχνιστές!

Χταποδάκι ξυδάτο

Ντολμαδάκια γιαλαντζί


Γαρίδες σαγανάκι νηστίσιμο
 

23 σχόλια:

Ροδανθη είπε...

Γεια σου Σοφία μου καλώς μας ήρθες ξανά.Καλή σαρακοστή με υγεία και χαρά τέλειο το τραπέζι σου με φοβερά εδέσματα.Να είσαι καλά φιλιά πολλά!!!!

Δημιουργία είπε...

Και του χρόνου,καλή Σαρακοστή.

Ξανθή είπε...

Έτσι μπράβο να βλέπω κι αναρτήσεις!!
Βλέπω ότι όλα όσα αγόρασες τα περιποιηθήκατε!
Ευχαριστώ για την αναφορά.
Να είσαστε καλά Σοφία μου και του χρόνου καλύτερα να δώσει ο Θεός.
Πολλά φιλιά.

Helen Gr είπε...

Χρόνια πολλά, Σοφία μου, καλή Σαρακοστή! Πολύ πλούσιο τραπέζι με όλα τα καλά, και του χρόνου με υγεία!
Φιλιά.

Σοφία Ζ. είπε...

Ροδάνθη μου καλή Σαρακοστή και σε εσάς! Καλώς σας βρήκα και εγώ!

Σοφία Ζ. είπε...

Δημιουργία μου καλή Σαρακοστή και σε εσάς!

Σοφία Ζ. είπε...

Ξανθή μου γλυκειά εγώ σε ευχαριστώ! Ξαλή Σαρακοστή σε όλους μας!

Σοφία Ζ. είπε...

Ελένη μου σε ευχαριστώ! Καλή Σαρακοστή και σε εσάς! και του χρόνου με υγεία σε όλους!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Και του χρόνου Σοφάκι μου, καλή Σαρακοστή!
Φιλιά!

Θεανώ είπε...

Σοφία μου Χρόνια Πολλά, Καλή Σαρακοστή σε σένα και στα παιδιά σου. Υπέροχοι οι μεζέδες σου. Παραδοσιακό Σαρακοστιανό Τραπέζι. Εσένα έπρεπε να ρωτήσω για τα μύδια που φτιάξαμε διστακτικά για πρώτη φορά σήμερα. Τελικά το αποτέλεσμα ήταν καλό και του χρόνου να είμαστε καλά. Καλή επιστροφή επίσης. Ελπίζω ότι θα ξαναβρεθώ στη παρέα και εγώ σύντομα. Φιλάκια πολλά.

kiki είπε...

Τέλεια όλα! Και του χρόνου!

Σοφία Ζ. είπε...

Ελενάκι μου καλή Σαρακοστή και σε εσάς!

Σοφία Ζ. είπε...

Θεανώ μου, πώς τα φτιάξατε τα μύδια; Επειδή δεν έφτιαξα τώρα, ήδη ήταν too much, θα ξανακάνω όταν θα είναι και ο Αρης εδώ (τα αγαπημένα του) σε τρεις - τέσσερεις διαφορετικές παραλλαγές για να τα απολαύσει! και θα ανεβάσω, Θεού θέλοντος τις συνταγές! Αντε ξεκίνα και εσύ ξανά το blogging. Η Ροδάνθη μας αρκετά έμεινε ολομόναχη! Φιλιά πολλά, χρόνια πολλά.

Σοφία Ζ. είπε...

Κική μου σε ευχαριστώ πολύ. Νά' σαι καλά και του χρόνου και σε εσάς με τις υπέροχες αποκριές στο νησί!

mm_skg είπε...

Πλουσιο το τραπεζι σε χρωματα και νοστιμιες!
Καλη Σαρκοστη!

Chrisi είπε...

Ολες μια και μία οι νοστιμιές σου καλη Σαρακοστή ,φιλάκια.

gwgw είπε...

χρονια πολλα Σοφακι μου καλη Σαρακοστη και του χρονου με υγεια ευχομαι...πολλα φιλια!!!

Amelie είπε...

Καλή Σαρακοστή!!!

Penelope είπε...

Μεζεδάκια με όλα τους τα καλά!
Καλή Σαρακοστή Σοφία μας και με Υγεία σε όλη την διάρκεια του χρόνου, καλή μου.

peps είπε...

Γειά σου Ροδάνθη!!!
Ωραία μεζεδάκια!!!

sundayspoon είπε...

Πλούσιο το τραπέζι σας, γεμάτο νόστιμα εδέσματα! Μου άνοιξαν την όρεξη οι φωτογραφίες!
Καλή Σαρακοστή!

SpIrToKoYto είπε...

βρε ξανακαλώς το μας...
Καλή Σαρακοστή,πολλά φιλιά και κανόνισε να μη σε ξαναψάχνουμε...-:))

Μarion, είπε...

Zήλεψα τις γυαλιστερές και τα χτένια..

Ολα τέλεια.Και του χρόνου με υγεία.

Καλή Σαρακοστή

Φιλιά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...