WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Μυδοπίλαφο

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Μυδοπίλαφο

Στην νηστεία, θα έπρεπε να στερούμαστε αυτό που αγαπάμε! Όταν όμως τα νηστίσιμα και μάλιστα τα θαλασσινά είναι από τα αγαπημένα πιάτα τι κάνουμε; Ευφραίνομεν καρδίαν εντός της νηστείας.
Μια τέτοια περίπτωση είναι και το μυδοπίλαφο, από τα πολύ αγαπημένα πιάτα και δικό μου και των παιδιών. Αν μάλιστα βρεις και φρέσκα μύδια ακόμη καλύτερα. Αυτήν την φορά δυστυχώς δεν βρήκα οπότε συμβιβάστηκα με τα κατεψυγμένα. Αντί να πάρω την ψύχα, πήρα αυτά που διατηρούν το μισό κέλυφος και έφτιαξα ένα μυδοπίλαφο μούρλια! Είχα και τέσσερις γαρίδες περίσσεμα οπότε τις έβαλα και αυτές ...

Υλικά
15-20 μύδια κατεψυγμένα με μισό κέλυφος
(4 γαρίδες μεγάλες - προαιρετικά)
1 ½ φλυτζάνι ρύζι καρολίνα
1 φλυτζάνι ντομάτα χυμό (πασσάτα)
1 κύβο λαχανικών
½ μικρό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2 κ.σ. ελαιόλαδο
½ σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
4 φλυτζάνια νερό
πιπέρι

Ετοιμασία


Πλένουμε τα μύδια και τις γαρίδες. Ξεπλένουμε και το ρύζι. Στην κατσαρόλα ζεσταίνουμε το λάδι και σωτάρουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο, προσθέτουμε τη ντομάτα και το νερό και μόλις πάρει βράση διαλύουμε τον κύβο και προσθέτουμε το ρύζι. Πιπερώνουμε.  Ανακατεύουμε μια δυο φορές, και μόλις πάρει μια βράση προσθέτουμε τα μύδια και τις γαρίδες. Σκεπάζουμε με το καπάκι, χαμηλώνουμε την ένταση στο 4 (με μέγιστο το 9) και αφήνουμε να σιγοβράσει για 15 περίπου λεπτά, μέχρι να μαλακώσει το ρύζι. Αν δούμε ότι τελειώνει το ζουμί προσθέτουμε λίγο ζεστό νερό ακόμη.
Σερβίρουμε ζεστό.

16 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Πάμε για μύδια;; στην αγορά;;
Ξέρεις εσύ.
Πολλά φιλιά

Σοφία Ζ. είπε...

΄Πάμε Ξανθή μου πάμε!

mm_skg είπε...

Ωραιο φαγακι!
Αν ξερεις να συνδυαζεις τα υλικα, δεν στερεισαι την νοστιμια στην νηστεια!

Σοφία Ζ. είπε...

Τα θεωρούμενα νηστίσιμα mm_skg, νομίζω και εγώ βγάζουν πεντανόστιμα φαγητά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Tο μυδοπίλαφο είναι φαγάκι που το φτιάχνω όλο τον χρόνο, δεν περιμένω τις νηστείες!
Μ' αρέσει που πρόσθεσες και γαριδούλες για έξτρα γεύση!
Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο Σοφάκι!

Σοφία Ζ. είπε...

Έλενά μου καλό Σαββατοκύριακο!

Chrisi είπε...

Νοστιμότατο φαίνεται ,εγώ το φτιάχνω ψωρίς ντομάτα με κρασί και λεμόνι,καλό βράδυ ,φιλιά.

Σοφία Ζ. είπε...

Neli, καλό βράδυ και σε σένα. Θα δοκιμάσω κρασί και λεμόνι! Φιλιά

peps είπε...

Πολύ ωραίο φαγητό!!!
Και ωραίο χρώμα!!!!!

Lila Xagorari είπε...

Σοφάκι τα μύδια είναι η αδυναμία μου, οπότε δε λέω όχι!!!!!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Peps σε ευχαριστώ, καλή Κυριακή!

Σοφία Ζ. είπε...

Λίλα μου γλυκειά, έλα έλα, κόπιασε όπως έλεγαν οι παλιοί να τα τιμήσουμε δεόντως μαζί!

mia maria είπε...

Μου αρέσει πολύ! Ωραία η ιδέα σου να προσθέσεις και γαρίδες!

Ροδανθη είπε...

Kαλημέρα Σοφία μου καλέ τι ωραίο φαγάκι είναι αυτό!!!!Αν είμασταν κοντά θα τα τιμούσα δεόντος ,αλλά τι λέω στη σύγχρονη εποχή ππου ζούμε υπάρχει και το κούριερ χιχιχιχι!!!!
Φιλιά πολλάαααα!!!!

Σοφία Ζ. είπε...

mia maria ευχαριστώ! Καλή Κυριακή!

Σοφία Ζ. είπε...

Ροδάνθη μου καλημέρα! Εγώ περιμένω τον διακτινισμό! Για σκέψου ,,,,
Να έχεις μια καλή Κυριακή!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...