WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Σπετσοφάι

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Σπετσοφάι

Από την κουμπάρα μου τη Μαρία που φτιάχνει καταπληκτικό σπετσοφάι και μάλιστα και με λουκάνικο από αγριογούρουνο, αρκετά καυτερό, "έκλεψα" - φαντάζομαι - τη συνταγή (με το μάτι και τη γεύση) και φτιάχνω και εγώ σε πιο λάιτ εκδοχή. Εκτός από καταπληκτικό μεζέ για κρασί, τσίπουρο, ούζο, κλπ. η ιερόσυλη εγώ το χρησιμοποιώ και σαν σάλτσα για μακαρονάδα, λευκό ρύζι, κλπ.

Υλικά
4 μικρά χωριάτικα λουκάνικα
1 κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης κομμένη σε ροδέλες
1 πράσινη πιπεριά κομμένη σε ροδέλες
1 κρεμμύδι κομμένο σε φέτες
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
1 ποτήρι κόκκινο κρασί
1 κουτί ντοματάκια ψιλοκομμένα
1 πρέζα μπούκοβο
1 πρέζα κόκκινο πιπέρι
λίγο νερό

Εκτέλεση
Κόβουμε τα λουκάνικα σε μικρά κομμάτια.

Σε ένα πλακερό σκεύος ζεσταίνουμε το λάδι και σωτάρουμε τα κρεμμύδια μέχρι να γίνουν διαφανή,

ρίχνουμε και τα λουκάνικα ανακατεύοντας ώστε να ροδίσουν και στις δυο μεριές, προσθέτουμε τις πιπεριές και σωτάρουμε μέχρι να μαραθούν λίγο. Σβήνουμε με κρασί. Προσθέτουμε το μπούκοβο και το κόκκινο πιπέρι. Αν θέλουμε αλατοπιπερώνουμε, εγώ το θεωρώ πολύ αφού τα λουκάνικα είναι ήδη αλμυρά.  Βάζουμε και την ντομάτα και λίγο νερό.

Καπακώνουμε και αφήνουμε να σιγοβράσει μέχρι να χυλώσει η σάλτσα.

Σερβίρουμε.




8 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα Σοφακι μου!
εξαιρετικη συνταγη!

mia maria είπε...

Πολύ ωραίο! Πολύχρωμο και αρωματικό! Καλά κάνεις και το χρησιμοποιείς για σάλτσα. Καλή εβδομάδα Σοφία :)

Ξανθή είπε...

Με ρακή εμένα ή κρασί παρακαλώ!!
Καλή χρονιά!!

Ανώνυμος είπε...

Αχ Σοφάκι τι μας κάνεις σήμερα! Από τα αγαπημένα μου χειμωνιάτικα φαγητά! Τέλειο! Φιλάκια!

foodaki.gr

Helen Gr είπε...

Αυτό κι αν είναι μεζεδάκι, Σοφία μου! Τα αρώματά του έφτασαν μέχρι εδώ!
Καλή κι ευλογημένη χρονιά!
Φιλάκια πολλά

Eri είπε...

Και το είχα στο μυαλό μου αυτές τις μέρες, ο απόλυτος μεζές για καλό κρασάκι ή τσιπουράκι!
Καλή κ ευτυχισμένη χρονια!

sundayspoon είπε...

Νοστιμότατο το πιάτο σου, Σοφία! Πολύχρωμο, χειμωνιάτικο και μερακλίδικο!
Εύχομαι ό,τι καλύτερο για τη νέα χρονιά! Υγεία, ευτυχία και αγάπη! :-)

Σοφία Ζ. είπε...

Νάστε καλά όλες, σηκώνω το ποτήρι το κρασί και κάνω πρόποση καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία και αγάπη στα σπιτικά σας. Ό,τι επιθυμείτε. Να τα πούμε και από κοντά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...