WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Kατσικάκι κοκκινιστό

Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Kατσικάκι κοκκινιστό




Το  δεκαπενταύγουστο  έφτασε, το  οποίο  σημαίνει  τέλος  καλοκαιράκι  δυστυχώς. Είπα  να  σας  δείξω  ένα  φαγητό  που  όπως  έχω  ξαναπεί  δεν  είναι  και  το  καλύτερό  μου , αλλά  για  χάρη  του  άντρα  μου  έκανα  την  καρδιά  μου  πέτρα  και  έφτιαξα  το  αγαπημένο  του..... κατσικάκι  κοκκινιστό!!!!!!
Ένα  φαγητό  που  θα  μπορούσε  κάλλιστα  να  υπάρχει  στο  αυριανό  τραπέζι  συνοδευόμενο  απο  πατατούλες  τηγανιτές  ή  μακαρονάδα.
Να  πω  για  την  αυριανή  μέρα  χρόνια  πολλά  στην  Μαρία , στον  Παναγιώτη,  στον Μάριο  και  σε  όλους  όσους  έχουν  κάποιο  λόγο  να  γιορτάζουν.
Ειδικά  στον  γιόκα  μου  που  γιορτάζει  αύριο (το  δεύτερο  όνομα,  Μάριος) , να  είσαι  καλά  αγγέλέ  μου  γερός  και  ευτυχισμένος  στην  ζωή  σου!!!!!!




Υλικά

1 1/2  κιλό  κατσικάκι
3  ντομάτες  φρέσκες
2  κρεμμύδια χοντροκομμένα
2  σκελίδες  σκόρδο
1/2  ποτήρι  νερού  κρασί
λίγο  πελτέ
αλατοπίπερο
λάδι



Κόβουμε  το  κρέας  σε  μερίδες  και  το  πλένουμε  καλά. Το βάζουμε  στην  κατσαρόλα  σε  λάδι  που  έχει  κάψει  και  το  σοτάρουμε  απ΄όλες  τις  πλευρές  να  πάρει χρώμα.
Προσθέτουμε  το  κρεμμύδι  με  το  σκόρδο  που  έχουμε  χοντροκόψει  και  τ΄ αφήνουμε  να  σοταριστούν  μαζί. Στην  συνέχεια  προσθέτουμε  το  κρασί , τις  ντομάτες  που  έχουμε  τρίψει  στον  τρίφτη, αλατοπίπερο  και  λίγο  πελτέ. Τέλος  λίγο  νερό  και  τ΄ αφήνουμε  να  βράσει.






Καλή  σας  όρεξη!!!!!!











2 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να χαίρεσαι το γιόκα σου!
Κάνε την καρδιά σου... πέτρα για χάρη του συζύγου!!!

Ροδανθη είπε...

Nα είσαι καλά Αντιγόνη μου σ΄ευχαριστώ πολύ. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου.!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...