WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Γαύρος Μαρινάτος

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Γαύρος Μαρινάτος

Πρώτη φορά δοκίμασα γαύρο μαρινάτο στα Κύθηρα πριν πολλά πολλά χρόνια μαζί με ουζάκι σε ένα παραλιακό ταβερνάκι, κυριολεκτικά πάνω στο κύμα.  Έκτοτε έγινε αγαπημένη συνήθεια και συχνά πυκνά, όποτε δηλαδή βρω ολόφρεσκο γαύρο, το φτιάχνω και το διατηρώ για λίγες ημέρες στο ψυγείο. Φέτος το καλοκαίρι το γευτήκαμε ιδιαίτερα στις διακοπές μας ξανά με ουζάκι, ξανά πάνω στο κύμα. Καιρός να ξαναφτιαχτεί λοιπόν και ορίστε το αποτέλεσμα. 

Υλικά
1 κιλό γαύρος
ξύδι
αλάτι χοντρό
1 σκελίδα σκόρδο σε λεπτές φέτες
μερικά κλαράκια μαϊντανό
3 μικρές κόκκινες πιπερίτσες (από τη γλάστρα)
Ελαιόλαδο

Εκτέλεση

Καθαρίζουμε το γαύρο αφαιρώντας το κεφάλι και τα εντόσθια και αφαιρούμε το κόκκαλο μαζί με την ουρά. Τα ξεπλένουμε. Σε ένα πυρέξ βάζουμε στον πάτο λίγο χοντρό αλάτι, τοποθετούμε μια σειρά γαύρους ανοιχτούς, λίγο αλάτι ακόμη,άλλη μια σειρά γαύρους και συνεχίζουμε μέχρι να τελειώσουμε με τους γαύρους. Περιχύνουμε με ξύδι μέχρι να σκεπασθούν όλοι οι γαύροι. Βάζουμε το πυρέξ στο ψυγείο για τουλάχιστον 3 ώρες (εγώ το άφησα όλη την νύχτα). 

 Στη συνέχεια βάζουμε τους γαύρους σε δοχείο φύλαξης 1 σειρά γαύροι, μερικές φέτες σκόρδο, κλαράκια μαϊντανού και μια πιπερίτσα. Καλύπτουμε με ελαιόλαδο. 


Σερβίρουμε με ούζο. Ό,τι περισσέψει το φυλάμε στο ψυγείο.





9 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

εμενα μου αρεσει τηγανιτος και στο φουρνο λαδοριγανη. εχω ακουσει και ξυδατος πως ειναι καλος. και η συνταγη σου παντως πολυ καλη! να σαι καλα φιλη μου!

Σοφία Ζ. είπε...

Γλυκειά μου ΕΚΦΡΑΣΟΥ σε ευχαριστώ. Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

Ροδανθη είπε...

Σοφία μου αν περίσεψε καθόλου στείλε κανένα κομμάτι.Τέλειο μεζεδάκι ειδικά όταν έχεις και καλή παρέα.
Φιλιά πολλά καλό σ/κ!!!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Ροδάνθη μου σημερινό είναι, τώρα το πρωί το έφτιαξα! Στέλνω (να πακετάρω και τον εαυτό μου μαζί μέσα;)
Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά πολλά και ιδιαίτερα στον μπέμπη!

ΕΛΕΝΑ είπε...

To τέλειο ουζομεζεδάκι!
Φέτος το καλοκαίρι δεν μπορείς να φανταστείς πόσα κιλά γαύρο φιλετάρισα και μαρινάρισα Σοφάκι μου!
Και κυρίως δεν μπορείς να φανταστείς για πότε εξαφανίζονταν!
Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

Σοφία Ζ. είπε...

Ελαφρύ, δροσερό και πεντανόστιμο Έλενα μου. Καλό Σαββατοκύριακο!

Helen Gr είπε...

Τέλειος είναι, Σοφία μου! Τον λατρεύω! Φέτος τον ευχαριστηθήκαμε σπιτικό με ουζάκι και καλή παρέα!
Καλοφάγωτος!
Φιλάκια

Σοφία Ζ. είπε...

Ελένη μου και σε εμάς αρέσει πολύ. Σ' ευχαριστώ. Καληνύχτα και καλή Κυριακή για αύριο.

kiki είπε...

Τον λατρεύω! Παρόλα αυτά, δεν έχω φτιάξει ποτέ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...