WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: ΤΟΠ 10

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

ΤΟΠ 10


Η Κική από το blog ‘Tante Κikiμε προσκάλεσε να παίξω στο Top १०Μετά απο τόσα φαγητά και γλυκά ένα παιχνιδάκι για αποτοξίνωση είναι ό,τι πρέπει.

Αγαπημένο βιβλίο : Το Νησί της Victoria Hislop (που είναι και πρόσφατο)
Αγαπημένη πόλη : Μάλαγα Ισπανία
Αγαπημένο γλυκό : Ό,τι έχει σχέση με σοκολάτα (κλασικά)
Αγαπημένο άρωμα : Dior Addict
Αγαπημένο blog : Είναι πολλά αυτά που μου αρέσουν , άλλωστε τα έχω και στη λίστα μου
Αγαπημένες μπότες : Οι καφέ δερμάτινες που έχω
Αγαπημένος προορισμός : Το Μα’ι’άμι ΗΠΑ (τέλειο )
Αγαπημένο μέρος για καφέ : Όπου είναι η παρέα μου κι εγω μαζί
Αγαπημένο φαγητό : Ό,τι έχει σχέση με γαρίδες
Αγαπημένη ανάρτηση : Δε ξεχωρίζω καμία είναι όλες αγαπημένες

Με τη σειρά μου κι εγώ θέλω να προσκαλέσω όσες δεν έχουν παίξει ακόμα στο παιχνίδι , αν και απ΄ ό,τι είδα οι περισσότερες έχουν ήδη παίξει (μάλλον άργησα).

6 σχόλια:

Χρυσαυγή είπε...

Ροδάνθη μου καλησπέρα!
Όμορφη η λίστα σου και θα σταθώ στο Μαϊάμι που δεν το έχω επισκευθεί και πολύ θα ήθελα να πάω!!!
φιλιά πολλά!

Litsa είπε...

Ωραία η λίστα! Μαϊάμι ε; Που ξέρεις; Μπορεί κάποτε να πάω να το δω κι από κοντά!
Καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ροδάνθη μου εγώ έχω πάει στο Μαϊάμι 5 φορές, γιατί έχω συγγενείς εκεί, και θα συμφωνήσω είναι πανέμορφο!!!
Φιλάκια!

Σοφία Ζ. είπε...

Αχ αυτό το Μαϊάμι! Δεν έχω πάει ΗΠΑ καθόλου. Είναι από τα μέρη που θα ήθελα να επισκεφθώ αν και να σου πω η Νέα Ορλεάνη με εξιτάρει περισσότερο, σαν ιδέα και πληροφορίες!
Γαρίδες σαγανάκι κερνάω αν θέλεις το ΣΚ!!!! Φιλάκια Ροδάνθη μου!

Ροδανθη είπε...

Χρυσαυγή μου καλημέρα,εμένα μου άρεσε πάρα πολύ έτυχε βεβαια να είμαι εκεί χριστούγεννα οπότε καταλαβαίνεις τι όμορφα που ήταν.Να είσαι καλά φιλιά.


Λίτσα καλημέρα σου εύχομαι να πάς καποα μέρα είναι πάρα πολύ ωραία,φιλιά να είσαι καλά.

Ροδανθη είπε...

Έλενα καλημέρα αφού έχεις πάει δεν χρειάζετε να σου πώ τίποτα,τα λόγια είναι περιττά,μακάρι να μπορέσω να ξαναπάω φιλιά πολλά.

Σοφία μου καλημέρα ένα καλό δώλομα για να βρεθούμε είναι οι γαρίδες χαχαχα!!!!Αλλά δυστυχώς το έιδα αργά γιατί βλέπεις στην Αθήνα δεν έχω λαπι τόπι(και πού να κουβαλάω αυτό μαζί)άλλωστε τώρα ήρθα εκτάκτως η αδερφούλα μου μ΄έκανε θεία έχω έναν ανηψιό αστέρι.Στην Αμερική,λόγο του συζύγου, έχω πάει σε αρκετά μέρη και στη Ν.Ορλεάνη εκεί ήμουν Οκτώβριο όπου είναι οι απόκριες δεν είχα ξανατύχει και ήταν τέλεια.Να είσαι καλά φιλιά πολλά.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...