WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Ας παίξουμε

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Ας παίξουμε





Σήμερα  λέω  να  χαλαρώσουμε  λίγο  και  να  παίξουμε  ένα  παιχνιδάκι  που  κυκλοφορεί  τελευταία  στη  blogoγειτονίτσα  μας. Το  κάλεσμα  έγινε  απο  την  blogoφίλη  Κική  απο  το  Tante  Kiki και  την  ευχαριστώ  πολύ . Και  δεν  είναι  άλλο  απο  το  παιχνίδι  των  11  ερωτήσεων , το  οποίο  είναι  και  ένας  ωραίος  τρόπος  να  γνωριστούμε  καλύτερα.

1)  Ποια  είναι  η  αγαπημένη  σου  φράση;
Υπάρχουν  και  χειρότερα (για  να  παρηγοριέμαι )

2)  Αγαπημένο  χρώμα;
Γαλάζιο  και  μωβ

3)  Τι  βιβλία  σου  αρέσει  να  διαβάζεις;
Όταν  θα  βρω  λίγο  χρόνο  συνίθως  διαβάζω  μυθιστορήματα

4)  Πότε  έχεις  γενέθλια;
29  Μαίου (μεγάλη  μέρα)!!!!

5)  Ποια  ήταν  η  πιο  ευτυχισμένη  μέρα  της  ζωής  σου  μέχρι  τώρα;
Κάθε  φορά  που  ξεμπαρκάρει  ο  άντρας  μου  και  η  γένηση  του  ανηψούλη  μου

6)  Τι  σημαίνει  αγάπη  για  σένα;
Τα  πάντα  είναι  η  κινητήρια  δύναμη

7)  Ποιο  είναι  το  πιο  δυνατό  σημείο  της  προσωπικότητάς  σου;
Η  δυναμικότητά  μου , το  χιούμορ ( καμιά  φορά),και  ο  αυθορμητισμός  μου.

8)  Και  το  πιο  αδύναμο;
Η  ευαισθησία  μου

9)  Τι  ήθελες  να  γίνεις  όταν  μεγαλώσεις;
Τραγουδίστρια (τρομάρα  μου). Έπερνα  τις  βούρτσες  τις  έκανα  μικρόφωνο  και  τραγουδούσα  μπροστά  στο  καθρέφτη.

10)  Περιέγραψε  που  θα  ήθελες  να  είσαι  στα  55  σου;
Με  τον  άντρα  μου  ήρεμα  κι  ωραία  να  έχουμε  το  σκαφάκι  μας  και  να  ψαρεύουμε

11)  Τι  σημαίνει  Ελλάδα  για  σένα; Τι  θα  μπορούσες  να  κάνεις  γι΄ αυτήν;
Ελλάδα  σημαίνει  ήλιος , θάλασσα , πολιτισμός , αρχαία  ιστορία  άσχετα  ότι  πάνε  μερικοί  να  τα  καταστρέψουν  όλα  αυτά. Σίγουρα  όπως  όλοι  μας  θα  προσπαθούσα  να  τα  διαφυλάξω  όλα  αυτά  και  να  γινόταν  ακόμα  καλύτερη  και  σίγουρα  πολύ  πιο  ανώτερη  απο  κάθε  άλλη  χώρα.



Επειδή  δεν  τα  πάω  και  πολύ  καλά  με  τα  link  και  τις  απευθείας  μεταδόσεις (ακόμα), παραδίδω  την  σκυτάλει  σε  όποιο  blog  έχει  την  καλοσύνη  και  θέλει  να  παίξει. Φιλιά  σε  όλους  καλό σ/κ!!!!!!

12 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ροδάνθη μου εγώ θα σου ευχηθώ να είσαι και στα 55 σου και κάθε χρονιά, γερή και ευτυχισμένη!
Φιλιά!

Eleni είπε...

Ροδάνθη μου πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου, χαίρομαι που σε γνωρίζω καλύτερα!
Φιλιά!!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

Καλημερούδια Ροδάνθη μου, καλώς ξαναβρεθήκαμε! κι εγώ το ίδιο λέω στον εαυτό μου όταν όλα πάνε στραβά (ότι υπάρχουν και χειρότερα) αλλά γιατί ποτέ ΔΕΝ με παρηγορεί??!
Απολαυστικές όλες οι απαντήσεις σου!
Φιλιά Πολλά!

eleni είπε...

Τραγουδίστρια;;;;;;;;; Τέλειοοοοο
Καλό Σαβ/κο!!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Έλενά μου κι εσυ ότι επιθυμείς,φιλιά πολλά και καλό μήνα!!!!



Να είσαι καλά Ελένη μου φιλιά και καλό μήνα!!!!!

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Πέλα μου καλό μήνα να έχεις,μη νομίζεις για παρηγοριά το λέω φιλιά!!!!!



Άσε Ελένη μου ψωνάρα σου λέω,φιλιά καλό μήνα!!!!!!

Δημιουργία είπε...

Ευχομαι να εχεις καλο μηνα, καλη εβδομαδα και ενα πολυ ομορφο και δροσερο καλοκαιρι!

Ερμιόνη είπε...

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα Ροδάνθη μου!
Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!
Τη φάση του "θέλω να γίνω τραγουδίστρια" νομίζω την περάσαμε όλες κάποια στιγμή!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα ξαδελφουλα να'μαι και εγω μετα απο καιρο. Ωραιο παιχνιδι.... Και εγω τραγουδιστρια ηθελα να γινω αλλα......... φιλια μαρουλιτσα.

valia είπε...

ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!

ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΞΕΚΛΕΨΩ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ...Κ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Κ ΧΑΡΕΣ!!!

ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ...Κ ΑΠΟ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΣΤΙΣ 2,6,7,8 ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!...ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ...ΧΑΧΑ!!!

ΘΑ ΧΑΡΩ Κ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ Μ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Κ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΓΥΟΜΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ...

ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΒΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΑΩ ΣΤΙΣ 4 ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ...

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ!!ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΧΝΑΩ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΛΛΑ...

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Δημιουργία μου επισης,αν και λίγο καθυστερημένα φιλιά!!!!!


Καλημέρα Ερμιόνη μου να είσαι καλά,αν και απαντώω λίγο καθυστερημένα λόγο κάποιον υποχρεώσεων που με κράτησαν μακριά,φιλιά πολλά!!!!

Ροδανθη είπε...

Βρε καλώς την ξαδερφούλα,άσε κι εγώ λίγο χαμένη είμαι αυτό το καιρό αλλά επανέρχομαι σιγά-σιγά.Απο τραγουδίστριες άλλο τίποτα γέμισε ο τόπος χαχαχα!!!!Να είσαι καλά και σε περιμένω φιλιά πολλά!!!!



Καλή μου γειτόνισσα καλημέρα όλα καλά;Πώς πάει η κίνηση στο νησί σας ξεκίνησε γιατί εδώ ακόμα πολύ νεκρά τα πράγματα.Πολύ χαίρομαι που ταιριάζουμε να είσαι καλά πολλά φιλιά!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...