WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Μαρμελάδα βερίκοκο

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Μαρμελάδα βερίκοκο



Καλημέρα  blogoγειτονίτσα μου, τι  μου  κάνετε; Άντε  όσοι  μπορείτε  και  προλαβαίνετε  τρέξτε  σε  καμιά  παραλία  έρχεται  καύσωνας (έτσι  λένε  οι  ειδικοί). Εμείς  πάντως  να  και  σε  κάτι  που  είμαστε  τυχεροί....είμαστε  συνέχεια  κοντά  στη  θάλασσα, άσχετα  βέβαια  αν  μας  έχει  τρελάνει  ο  αέρας!!!
Λοιπόν  για  σήμερα  σας  έχω  μαρμελάδα  βερίκοκο, αφού  είναι  στη  μεγάλη  τους  φούρια  τώρα. Για  να  είμαι  ειλικρινείς  την  μαρμελάδα  την  έφτιαξε  η  μάνα  μου  εγώ  της  έδωσα  τα  βερίκοκα (κάτι  δεν  είναι  και  αυτό;;;; Όλα  εγώ  θα  τα  κάνω  αμάν  πια!!!! Έτσι  της  έλεγα  όταν  ήμουν  μικρή  και  με  έβαζε  να  κάνω  δουλειές!).



Υλικά


2  κιλά  βερίκοκα
1  κιλό  ζάχαρη  (περίπου)
1/2  ποτηράκι  του  κρασιού  χυμό  λεμόνι



Εκτέλεση



Πλένουμε  καλά  τα  βερίκοκα  και  τους  βγάζουμε  τα  κουκούτσια. Τα  βάζουμε  σε  μεγάλη  κατσαρόλα, μια  στρώση  βερίκοκα  μια  ζάχαρη. Στη  συνέχεια  τα  βάζουμε  στη  φωτιά  και  μόλις  πάρουν  βράση  χαμηλώνουμε  τη  φωτιά  και  ανακατεύουμε  συνέχεια  περίπου  25 - 30  λεπτά  μέχρι  να  λιώσουν   προσέχοντας  μη  μας  κολλήσει. Προς  το  τέλος   ρίχνουμε  το  λεμόνι, αφού  τ΄ αφήσουμε  πολύ  λίγο  ακόμα  το  κατεβάζουμε  απ΄ τη  φωτιά. Τ΄ αφήνουμε  λίγο  να  κρυώσει  και  μετά  τη  βάζουμε  στα  βαζάκια  μας. 


Αυτή  τη  φωτογραφία  την  έβγαλα  χθες  και  δεν  αντιστάθηκα  στον  πειρασμό  να  μη  σας  την  δείξω, αυτό  έγινε  απο  μόνο  του  το  αρχικό  του  χρώμα  είναι  άσπρο, τα  περίεργα  της  φύσης!!! Να  είστε  όλοι  καλά, καλό  σ/κ!!!!! 




20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δίνει και παίρνει η μαρμελάδα βερίκοκο αυτή την εποχή! Και το αξίζει!!
Σας προσκάλεσα σε ένα παιχνίδι. Εδώ οι λεπτομέρειες: http://fortheloveoffeeding.wordpress.com/2012/07/05/hamburger-with-caramelized-onions-and-oven-fried-potatoes-plus-the-view-from-my-window/

ΕΛΕΝΑ είπε...

Η πιο αγαπημένη καλοκαιρινή μαρμελάδα, γεια στα χεράκια της μανούλας!!
Φέτος έφτιαξα κι εγώ μπόλικη (4 φορές έφτιαξα) για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα ξεμείνουμε τον χειμώνα χα χα χαα!
Φιλιά Ροδάνθη μου!

xristina είπε...

δεν έχω φτιάξει ποτέ μαρμελάδα, γιατί άραγε? εύκολο φαίνεται, θα φτιάξω κι εγώ...ελπίζω να τα καταφέρω!!!
τι περίεργο λουλούδι...καλημέρα

Ροδανθη είπε...

Γεια σου Villy είναι όντως η εποχή της μαρμελάδας πιο πολλά τα φρούτα το καλοκαίρι περισσότερες και οι μαρμελάδες.Σ΄ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση θα παίξουμε σύντομα,να είσαι καλά καλό σ/κ!!!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Έλενά μου,τώρα που τα έχουμε μπόλικα να φτιάξουμε να έχουμε αποθέματα για τον χειμώνα,φιλιά να είσαι καλά καλό σ/κ!!!!

Ροδανθη είπε...

Melissa lli δεν είναι και πολύ δύσκολο να φτιάξεις μαρμελάδα,άσχετα οτι εμένα μου την έφτιαξε η μάνα μου χιχιχι!!!!Όσο για το λουλούδι ιβίσκος μονόχρωμος που μου έγινε δίχρωμος,αλλά είναι τέλειο έτσι!!!!!!Φιλιά καλό σ/κ!!!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

αχαχαχαα! κάτι μου θυμίζουν αυτές οι ατάκες της μανούλας σου..! μακράν η καλύτερη μαρμελαδίτσα! μπράβο στη μαμά αλλά και σε σένα που φρόντισες για τις προμήθειες!
καλό σκ! φιλάκια πολλά!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Πέλα μου,ατάκες διαχρονικές καμιά φορά ακόμα το λέω χιχιχιχι!!!!Φιλιά πολλά καλό σ/κ!!!!

gwgw είπε...

Ωραιοτατη δειχνει η μαρμελαδα μπραβο στην μανουλα,καλοφαγωτη Ροδανθη μου!!!
Οσο για τον ιβισκο τι να πω τελειος ο ανθος!!!
Πολλα φιλακια!!!

Eri είπε...

αντε πάλι φιρι φιρι το πάτε να με κολάσετε με αυτην την μαρμελάδα.. ειναι η αγαπημένη μου!
Φιλάκια Ροδάνθη μου, καλό ΣΚ!

Magia da Inês είπε...

❤✿•.¸•.¸¸
A geleia tem uma cor maravilhosa.
A flor de hibisco parece que foi pintada...
♡ Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
✿•.¸¸✿⊱╮

eirini είπε...

Αχ...έχω καταμπερδευτεί!!! Έχω κάτι βερίκοκα στο ψυγείο και δεν ξέρω τί να τα κάνω!!! Από την μία διάβασα τις προάλλες μία συνταγή για σορμπέ βερίκοκο και τώρα διαβάζω για μαρμελάδα!!! Μ'αρέσουν και τα δύο!!!!
Ελπίζω να μην σαπίσουν μέχρι να αποφασίσω!!!!!

Φιλιά πολλά Ροδάνθη μου!!!!

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Γωγούλα μου άσε χρεισοχέρα η μαμά(ευτυχώς δηλαδή,μας ξελασπώνει απο πολλά πράγματα).Ο ιβίσκος όλο κόλπα μου κάνει τώρα που άνοιξαν τα υπόλοιπα λουλούδια του είναι σκέτο άσπρο.Να είσαι καλά φιλιά!!!!


Καλημέρα Έρη μου ακόμα κάθεσαι τρέξε γρήγορα πάρε βερίκοκα και φτιάξε χαχαχα!!!!!Φιλιά πολλά καλό σ/κ!!!!

Ροδανθη είπε...

Magia da Ines thank you very much!!!!



Καλημέρα Ειρήνη μου αν είναι αρκετά φτιάξε και τα δυο αλλά τρέξε να προλάβεις γιατί στο τέλος θα γίνουν μαρμελάδα απο μόνα τους και πίστεψέ με δεν θα τρώγετε χαχαχα!!!!Φιλιά καλό σ/κ!!!

syros2js είπε...

Το κακό με τα βερίκοκα είναι ότι "γίνονται" όλα ταυτόχρονα σχεδόν και πρέπει κάτι να τα κάνεις το συντομότερο πριν... τελειώσουν!!!
Λατρεμένη μαρμελάδα!!!
Υπέροχος ο ιβίσκος!!!
Τα φιλιά μας (και στη μανούλα!!!)

Ειρήνη Ε. είπε...

Τα χέρια της μανούλας σου, έφτιαξαν θαύμα μαρμελάδα βερύκοκο. Είμαι σίγουρη ότι δεν προκειται να μείνει ούτε κουταλίτσα!! Από τις πιο ωραίες και τις πιο αγαπημένες μαρμελάδες αυτή του βερύκοκου. Καλοφάγωτη.
Καλό Σαββατοκύριακο.

mara είπε...

Υπέροχη και καλοδεμένη!!!
Αν και δεν είμαι πολύ φίλη της μαρμελάδας ,τώρα τελευταία όλο μπροστά τις βλέπω...Μάλλον θα επιχειρήσω!!!!!!
Καλή Κυριακή!!!!!!!!!!!

Ροδανθη είπε...

Syros2js όντως είναι άσχημο αυτό αλλά και με όλα τα φρούτα το ίδιο δεν γίνετε;Γι΄αυτό ότι προλάβουμε να φτιάξουμε,φιλιά πολλά!!!!



Να είσαι καλά Ειρήνη μου όντως τα χέρια της κάνουν θαύματα.Φιλιά πολλά καλή κυριακή!!!!



Να είσαι καλά Μάρα μου φιλιά πολλά!!!!

Tante Kiki είπε...

Αχααααα! Φιλενάδα κι εγώ έφτιαξα προχθές μαρμελάδα βερίκοκο εντελώς απρόοπτα λόγω κάποιων βερίκοκων που είχαν συγκρουστεί με κάτι και ειχαν μπει στην εντατική...χαχαχαχσ
Τέλεια η μαρμελάδα σου με απίστευτο χρώμα και σίγουρα άρωμα!!!
Καλημέρα - Καλή εβδομάδα - Φιλάκια

Ροδανθη είπε...

Γεια σου Κική μου είδες έβαλε όλη της την τέχνη η μανούλα οχι παίζουμε τι την μαθαίνω τόσα χρόνια χαχαχαχα!!!!!!Φιλιά πολλά καλό βράδυ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...