WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Happy birthday to me!!!!!!

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Happy birthday to me!!!!!!

 Καλημέρα  σε  όλη  την  παρέα, για  μένα  βέβαια  είναι  λίγο  διαφορετική  μέρα,  ναι ναι  φορτώνομαι  άλλο  ένα  χρόνο  στη  πλάτη.Θα  μου  πείτε  τ΄ αποφεύγει  κανείς  οχι  τουλάχιστον  ας  το  διασκεδάσουμε.

Η  τουρτίτσα  που  έφτιαξα  είναι  με  σοκολάτα  και  πορτοκάλι . Λόγο  έλλειψης  χρόνου  αυτές  τις  μέρες  δεν  πρόλαβα  να  βάλω  όλη  μου  την  τέχνη  να  φτιάξω  κάτι  εντελώς  δικό  μου  και  έτσι  συμβιβάστηκα  με  μια  έτοιμη  Γιώτης(που  πάλι  εγώ  την  έφτιαξα δηλαδή  αλλά  με  λιγότερο  κόπο). Το  μόνο  που  πρόσθεσα  ήταν  το  γάλα  και  το  στόλισμα (κάτι  δεν  είναι  και  αυτό;;;;;).




Να  είστε  όλοι  καλά  φιλιά!!!!!!!!!


32 σχόλια:

tanyadmin είπε...

καλημέραααααααα..χρονια πολλά με υγεία κοπέλα μου....θα κεραστώ εννοείται από την τούρτα σου...φιλιααααααααααα

Κική Κωνσταντίνου είπε...

χρονια πολλα και καλα! γεματα υγεια και ομορφα συναισθηματα! φιλακιααα

Penelope είπε...

Να τα εκατοστήσεις και να αποκτήσεις ότι εσύ επιθυμείς! Αλλά πάνω από όλα εμπειρίες και μνήμες γεμάτες από αγάπη.

giasmin είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ.ΝΟΣΤΗΜΗ Η ΤΟΥΡΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Ερμιόνη είπε...

Ροδάνθη μου να τα εκατοστήσεις!
Να είσαι καλά, γερή και δυνατή, χαρούμενη και ευτυχισμένη!
Σοκολάτα και πορτοκάλι είναι αγαπημένος συνδυασμός, οπότε ευχαριστούμε θερμά για το κέρασμα!
Φιλιά και να περάσεις πολύ όμορφα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ροδάνθη μου χίλιες ευχές από καρδιάς!
Να είσαι χιλιόχρονη και καλόχρονη, να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου!
Η τουρτίτσα σου είναι λαχταριστό κερασματάκι!!
Πολλά φιλιά!

Ζουζού είπε...

Ροδάνθη μου χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά, να απολαμβάνεις το χόμπι σου, να είσαι χαρούμενη και ευτυχισμένη!

Maria B. είπε...

χρόνια πολλά Ροδάνθη, να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!!!

ευχαριστούμε για το κέρασμα!!!

φιλια και καλό απόγευμα.

Eri είπε...

Ροδάνθη μου χρόνια σου πολλά! Να εισαι πάντα γερή κ χαρουμενη και να μας κρατάς παρέα εδώ στο blogoπαρεάκι!
Μια χαρά είναι η τουρτα, εγώ πάντως την λιμπίζομαι!
φιλάκια και να περάσεις τέλεια σήμερα!

para-kelsoscooks είπε...

Τι Γιώτης , τι Ροδάνθη. Μην το σκέφτεσαι , όταν θα έχεις χρόνο θα φτιάξεις εξ΄ολοκλήρου από τα χεράκια σου. Επίσης να μην σκέφτεσαι και τα χρόνια που περνάνε. Τα χρόνια να έρχονται, να φεύγουν και εσύ να είσαι μαζί με αυτούς που αγαπάς, γερή και δυνατή.Χρόνια που πολλά, να τα εκατοστήσεις

Eleni είπε...

Χρόνια σου πολλά Ροδάνθη μου, ότι επιθυμείς να σαι πάντα χαρούμενη, γερή και ευτυχισμένη!!!Η τουρτίτσα υπέροχη σοκολάτα-πορτοκάλι τέλειος συνδυασμός!!!
Φιλιά πολλά!!!

eirini είπε...

Χρόνια Πολλά Ροδάνθη μου!!!!!!
Πολύχρονη, γεμάτη αγάπη στην ζωή σου και πολλές ευτυχισμένες στιγμές!!!
Πολλές φορές μ'έχει ξελασπώσει ο Γιώτης!!! Μια χαρά τούρτες είναι!!!
Αρπάζω το κομμάτι μου και φεύγω!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!

Vita είπε...

Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα! Παίρνω το κομματάκι μου κι ευχαριστώ!

Ροδανθη είπε...

Να είστε καλά κορίτσια όλες σας,σας ευχαριστώ πολύ κι εσείς να χαίρεστε τις οικογένειές σας φιλιά πολλά!!!!!

gwgw είπε...

Ροδανθακι μου,χρονια σου πολλα κοπελα μου να τα εκατοστησεις με υγεια,χαρα και ευτυχια καλη μου,ο,τι επιθυμεις!!!
Και του χρονου,πολλα φιλακια!!!

mia maria είπε...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα Ροδάνθη! Να είσαι πάντα καλά:)

Βίκυ είπε...

χρόνια πολλά και καλα Ροδάνθη μου!!!!!!!!!!!

ELENA S είπε...

Χρόνια σου πολλά με υγεία,ευτυχία,χαμόγελα και ότι καλύτερο στην ζωή σου!!!Φιλιά!!!

Helen Gr είπε...

Χρόνια σου πολλά, χαρούμενα κι ευτυχισμένα!
Να έχεις υγεία και πολλή αγάπη γύρω σου!
Φιλάκια1

eleni είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία!!! Τις καλύτερες εύχες μου σου στέλνω... να είσαι πάντα καλά!!!
Υπέροχη η τούρτα σου!!!
Πολλά φιλιά Ροδάνθη μου!!!!!!!

valia είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΡΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΝΑΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!

ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ Κ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!!!

...ΕΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΞΙΖΕΙΣ ΡΕΠΟ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΕΤΟΙΜΟ...

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΧΘΕΣ!!

Ροδανθη είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσια να είστε όλες καλά και να ΄χετε χαρά στα σπίτια σας φιλιά πολλά πολλά πολλά!!!!!!!!!!

μυστήριο κορίτσι είπε...

Χρόνια σου πολλά!
Να είσαι πάντα καλά!
Τα όνειρα σου να τα ζεις!
Φιλάκια πολλά!

manousina είπε...

Χρόνια πολλά , χρόνια καλά.
Ότι επιθυμείς
Φιλιά

Ροδανθη είπε...

Ευχαριστώ πολύ μυστήριο κορίτσι και manousina να είστε καλά φιλιά καλό μήνα!!!!1

Marie είπε...

Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα!!!!! Άργησα λίγο.. που να μείνει λατρεμένη τουρτίτσα σοκολάτα - πορτοκάλι (μιαμ μιαμ!!!!) Πολλά φιλάκια! Καλό μήνα!

zoyzoy είπε...

Να τα 100στήσεις να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου!

Λίγο καθυστερημένη σου φέρνω τις πιο


γλυκές ευχές μου!

Με φιλιά θαλασσινά!

Ροδανθη είπε...

Σ΄ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου να είσαι καλά!!!!!



Σ΄ευχαριστώ zoyzoy μου να είσαι καλά φιλιά πολλά!!!!!!

Θεανώ είπε...

Ροδανθούλα μου έστω και καθυστερημένα θέλω να αφήσω και εγώ εδώ τις ευχές μου για τα γενέθλιά σου. Να τα εκαοτστήσεις να είσαι γερή και ευτυχισμένη! Να μας γλυκαίνεις πάντα με τις υπέροχοες λιχουδιές σου. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!

Ροδανθη είπε...

Σ΄ευχαριστώ πολύ Θεανούλα μου να είσαι καλά.Θα κάνω ό,τι μπορώ να σας γλυκαίνω πάντα αν και σύντομα θα σας έχω κι άλλο γλυκό γιατί μου προέκυψε και μια γιορτή...θα δείς σε επόμενη ανάρτηση φιλιάααα!!!!!!

kiki είπε...

Χρόνια πολλάααααααα!

Ροδανθη είπε...

Κική μου ευχαριστώωωωωω!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...