WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Βραβειάκι

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Βραβειάκι

Οι φίλες μας mary's crafts, tzeni xr. (My dreamy life) και Sophia (Χειροποίημα) μας χάρισαν βραβείο που απευθύνεται σε μικρά blogs με κάτω από 200 αναγνώστες. Τις ευχαριστούμε πολύ για την τιμή που μας έκαναν και μας επέλεξαν.  Ενα πολύ γλυκό βραβείο που από σήμερα θα στολίζει τον τοίχο μας.
Με τη σειρά μας πρέπει να το δώσουμε σε 5 ακόμη blogs αυτής της κατηγορίας.
And the winners are:
1. Τα ταξίδια μου,  της Helen Gr, η οποία μας ταξιδεύει σε κόσμους ονειρικούς με τις μαγειρικές και όχι μόνο αναρτήσεις της.
2. Dina's sweets, της Κωνσταντίνας, που μας γλυκαίνει με τα υπέροχα γλυκά της, τα οποία είναι μικρά ή μεγάλα κομψοτεχνήματα.
3. Being always hungry της T.A.G. Αννας, που παρουσίαζει κοσμοπολίτικες συνταγές ... κατευθείαν στο πιάτο μας.
4. That's Eat της Πέλας και της Σόφης, που με ζωντάνια και κέφι παρουσιάζουν νόστιμες συνταγές.
5.  Cookart by Elenfly,  της πολυπράγμονος Elenfly, που ανάμεσα σε αγιογραφίες, ζωγραφική, κατασκευές, χειροτεχνήματα,βρίσκει το χρόνο και να μαγειρεύει.

Τους ευχόμαστε τα καλύτερα και να χιλιάσουν τους αναγνώστες τους.

21 σχόλια:

Elpiniki είπε...

Συγχαρητηρια! Σας αξιζει σιγουρα το βραβειο! Και συντομα να μην ειστε σε αυτην την κατηγορία, αλλα να χιλιασετε τους αναγνωστες!

T.A.G είπε...

Σοφία, Ροδάνθη, Λίτσα, Δήμητρα, Θεανώ, καταρχήν, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για το βραβείο σας! Σας εύχομαι ολόψυχα να ακολουθήσουν κι άλλα πολλά και να χιλιάσετε (τουλάχιστον) τους αναγνώστες σας!! Σοφία μου σ' ευχαριστώ που με σκέφτηκες και μου πρόσφερες κι εμένα το βραβείο. Με χαρά το παραλαμβάνω και το εκτιμώ ιδιαίτερα:-)) Φιλιά και να'στε όλες καλά!:-) Άννα

Konstantina είπε...

Σοφάκι μου τώρα το είδα!! Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Θα το ανεβάζω με την πρώτη ευκαιρία! Φιλάκια πολλά :))

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κοριτσάκια μου πεντανόστιμα, είμαι σίγουρη ότι πολύ σύντομα θα χιλιάσετε τους αναγνώστες σας!
Πολλά συγχαρητήρια για το πανέμορφο βραβείο!
Φιλιά!

Helen Gr είπε...

Καλησπέρα, Σοφία, Ροδάνθη, Λίτσα, Δήμητρα, Θεανώ, με το πανέμορφο blog σας. Συγχαρητήρια για το βραβείο και εύχομαι πολλούς-πολλούς μελλοντικούς αναγνώστες, γιατί το αξίζετε.
Σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε, το εκτιμώ πάρα πολύ.
Πολλά φιλιά.

Αγγελικη Ν είπε...

Κορίτσια το μπλογκ σας είναι τόσο όμορφο και εσείς τόσο γλυκές που κάθε βραβείο σας αξίζει! Καλή συνέχεια! Φιλάκια

Σοφία Ζ. είπε...

Ελπινίκη μου σε ευχαριστούμε. Πολύ γλυκιά σκέψη εκ μέρους σου!

Σοφία Ζ. είπε...

Αννα μου και εμείς σε ευχαριστούμε. Αξίζεις πολλά βραβεία και ο πλούτος των συνταγών που έχεις αναρτήσει σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα με έχει εκπλήξει προσωπικά εμένα. Σιγά σιγά τις ανακαλύπτω και τις απολαμβάνω. (Σχεδόν αυτούσιο θα το μεταφέρω το σχόλιο και στο δικό σου μπλογκ).

Σοφία Ζ. είπε...

Καλώς την Κωνσταντίνα! Πρέπει να έχεις πολλά τρεχάματα. Κουράγιο, πλησιάζουν οι γιορτές!

Σοφία Ζ. είπε...

Ελενάκι μου σε ευχαριστούμε ΟΛΕΣ για τα καλά σου λόγια. Φιλιά πολλά!

Σοφία Ζ. είπε...

Αμοιβαία τα αισθήματα και οι ευχές αγαπητή μας Helen Gr. Εχεις ένα από τα πολύ αγαπημένα μας και ζεστά μπλογκ (άραγε να φταίει το κλίμα στη Σαουδική Αραβία;;;). Νά' σαι πάντα καλά.

Σοφία Ζ. είπε...

Αγγελική μου σε ευχαριστούμε πολύ που μας βρίσκεις γλυκές και όμορφο το μπλογκ μας. Μας συγκινείς. Φιλιά πολλά!

Tante Kiki είπε...

Συγχαρητήρια!!! Το βραβείο σας αξίζει γιατί κάνετε νοστιμότερη τη ζωή μας!!! Να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες σας!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Κική μου σε ευχαριστούμε πολύ! Καλή σου ημέρα!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

Ευχαριστούμε πολύ πολύ και συγχαρητήρια για το δικό σας! Ευχόμαστε με τον καινούργιο χρόνο να ανήκουν αμφότερα στα μεγάλα μπλογκς! Φιλάκια πολλά!!

Χρήστος Γ. είπε...

Όταν κάνεις κάτι με μεράκι πάντα ανταμοίβεσαι. Πάντα τέτοια!
Καλησπέρα!

mia xara είπε...

Συγχαρητηρια κοριτσια,να χιλιασετε τους αναγνωστες!Φιλια

Σοφία Ζ. είπε...

Pela Sofi, ευχαριστούμε! Εσάς πραγματικά στο όριο σας πέτυχα. Νά' στε καλά κοριτσάκια μου.

Σοφία Ζ. είπε...

Chrisgio, ευχαριστούμε πολύ. Μια μεγάλη καλημέρα και από εμάς!

Σοφία Ζ. είπε...

mia xara ευχαριστούμε πολύ . Πολλά φιλιά!

Elenfly είπε...

Ευχαριστούμε πολύ πολύ για το βραβείο και τα καλά σας λόγια και συγχαρητήρια για το δικό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...