WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: ΕΝΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

ΕΝΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ



Πρίν ξεκινήσω τα χριστουγεννιάτικα είπα να βάλω κάτι που μου άρεσε πάρα πολύ. 'Οπως θα είδατε στην προηγούμενη ανάρτησή μου η θέα που έχω απο την βεράντα μου είναι μαγευτική, αυτό μου δίνει την δυνατότητα να βλέπω κάθε απόγευμα και απο ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα (όταν το επιτρέπει ο καιρός βέβαια) . Και για του λόγου το αληθές ιδού .


Χθές ήταν μια φοβερή ηλιόλουστη μέρα, απο αυτές που ψάχνουμε απελπισμένα το καλοκαίρι να πάμε για ψάρεμα. Αυτή η μέρα είχε μια πολύ όμορφη κατάληξη,δείτε την συνέχεια.




Το τέλος μιας όμορφης μέρας.

27 σχόλια:

Σοφία Ζ. είπε...

Ροδάνθη μου καλησπέρα! Γι' αυτό χάθηκες χθες! Βόλτα μου πήγες! Τέτοια λαμπρή μέρα πολύ καλά έκανες και τη χάρηκες. Η Άνδρος όπως πάντα ονειρεμένη, και στο ηλιοβασίλεμα ακόμη πιο όμορφη. Φιλιά πολλά!

Αγγελικη Ν είπε...

Τυχερούλα! Να είσαι καλά να μας δείχνεις τις ομορφιές της Άνδρου!

Λεκάνα είπε...

καλώς σε βρήκα,αγαπώ τόσο πολύ την θάλασσα,που θεωρώ τύχη ευλογημένη να ξυπνάς να κοιμάσαι και να βλέπεις τόσο όμορφες εικόνες....
καλό σαββατοκύριακο!

Μαρία είπε...

Να ξερες πόσο σε ζηλεύω..η θέα σου είναι μαγευτική..να κάθεσαι στην βεράντα να πίνεις το καφεδάκι σου και να μυρίζει η αλμύρα..τέλεια..φιλάκια πολλά και καλό βράδυ

Helen Gr είπε...

Καλημέρα, Ροδάνθη. Σε ευχαριστούμε για την ομορφιά που μας χάρισες! Να είσαι καλά και απολαμβάνεις καθημερινά αυτή την όμορφη θέα. Φιλιά πολλά.

Ροδανθη είπε...

Σοφία μου καλημέρα,είδα το σχόλιό σου χθές βράδυ(το λέγαμε και με την Θεανώ οτι θα είσαι η πρώτη που θα γράψεις χαχαχα)αλλά ο φιλαράκος(ο blogger),μου έκανε κόλπα και δεν μπορούσα να γράψω.Αλλά δεν θα του περάσει εδώ είμαι.Όντος καλοσύνη και έξω εγω, έχουμε όλο τον χειμώνα μπροστά μας να κλειστούμε μέσα.Φιλιά να είσαι καλά καλό Σ/Κ.

Αγγελική μου καλημέρα,αφού την έχω αυτή την ευκαιρία γιατί να μη την εκμεταλευτώ θα θαυμάζετε κι εσείς και όλα καλά.Να είσαι καλά.

Ροδανθη είπε...

Christina καλώς όρισες στο σπιτικό μας,όντος η θάλασσα σε ηρεμεί δεν θα άλλαζα αυτό που έχω με τίποτα.Να είσαι καλά σ΄ευχαριστώ θα τα λέμε καλό Σ/Κ.

Μαρία μου ευχαρίστως να σε καλέσω να πιούμε το καφεδάκι μαζί στη βεράντα(το ίδιο ισχύει για όλες βέβαια),καλό Σ/Κ σου εύχομαι.

Ελένη μου καλημέρα να σου πώ οτι και η σημερινή μέρα είναι το ίδιο!!!!! Ευτυχώς γιατί και πετρέλαιο γλυτώνουμε και μπορούμε να στολίσουμε το σπίτι χωρίς να βρέχει ή να έχει κρύο,καλό Σ/Κ να έχεις φιλιά.

SpIrToKoYto είπε...

για ψάρεμα...??????????????????????
μαχαιριά στη καρδιά μου έδωσες κοπέλα μου...
θελώ κι εγώωωωωωωωωωωωωω...
φιλιά καλό Σ/Κ...-:))

Ροδανθη είπε...

Ώπα μη μου πείς οτι σου αρέσει κι εσένα το ψάρεμα γιατί εμείς μια τρέλα να το πώ την έχουμε και μάλιστα πάμε με το σκάφος απο το πρωί και γυρίζουμε το βράδυ,συνδιάζουμε ψάρεμα, μπανιο και πικ νικ μαζί.Καλό απόγευμα.

Magia da Inês είπε...

♥✿⊱╮
º°♥❤ Olá, amiga!
❤ Maravilhoso por do sol e fotos maravilhosas.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil ♥✿⊱╮
º°♥❤ ❤

SpIrToKoYto είπε...

μία τρέλα μόνο...???
μη σου πω και δύο και τρεις μη πω τέσσερις και φανώ υπερβολική...
αλλα όπως λες κι εσύ τέτοιες μέρες ψάχνουμε το καλοκαίρι και μας μουρλαίνουν τα αέρια...
και δε μου λες...
τσίμπαγε...τσίμπαγε...???

Ροδανθη είπε...

Αν τσίμπαγε λέει!!!!!! Θα βάλω κάποια στιγμή ανάρτηση με ψάρεμα(μετά τις γιορτές),ίσως και βιντεάκι,απο το ξεκίνημα του ψαρέματος μέχρι την κατάληξη που είχε το ψάρι..... στο πιάτο μας,φιλιά καλό βράδυ.


Magia da Ines thank you have a nice evening.

SpIrToKoYto είπε...

με αποτελείωσες...
καλό βράδυ και σε σένα...-:))

Penelope είπε...

Δεν θα κάτσω να σε σχολιάσω...ούτε για τη θέα, ούτε για την μέρα, ούτε για το νησί...ούτε για το ηλιοβασίλεμα... Θα φάω ένα μπισκοτάκι να γλυκαθώ και θα κάνω την καρδιά μου πέτρα!
Καλό βράδυ.

Ροδανθη είπε...

Πηνελόπη μου κουράγιο ο θεός είναι μεγάλος χαχαχα!!!!!! Καλό βράδυ.

Θεανώ είπε...

Τι να πω και εγώ για αυτή τη θέα μου έχει λείψει πολύ. Ευτυχώς Ροδάνθη που έβαλες αυτή την ανάρτηση και πήραμε και εμείς μια γεύση. Φιλάκια καλό βράδυ!

Ροδανθη είπε...

Θεανούλα μου καλημέρα, για εσάς φροντίζω να πάρετε μια γεύση απο τα πάτρια εδάφη και κατά διαστήματα θα βλέπεις κι άλλες.Φιλιά πολλά να είστε καλά.

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

Είσαι πολύ τυχερή που μπορείς να απολαμβάνεις τέτοια θέα!! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!!

manousina είπε...

Σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας

Ροδανθη είπε...

Pela Sofi σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια,όντως είναι πολύ ωραίο να μπορείς να χαλαρώνεις με θέα ένα φοβερό ηλιοβασίλεμα.

Να είσαι καλά manousina μου καλό σου βράδυ.

μυστήριο κορίτσι είπε...

Έχω αδυναμία στα ηλιοβασιλέματα.
Πολύ όμορφες φωτογραφίες!!!!!
Ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας!
Να είσαι καλά!
Καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ροδάνθη μου να είσαι καλά και να απολαμβάνεις πολλά πολλά υπέροχα μαγευτικά ηλιοβασιλέματα από την βεράντα σου!
Φιλιά!

Ροδανθη είπε...

Μυστήριο κορίτσι σ΄ευχαριστώ να είσαι καλά καλό βράδυ.

Ελενα μακάρι να μπορούσα να προσφέρω αυτή τη θέα σε όλες σας σ΄ευχαριστώ καλό σου βράδυ.

magda είπε...

Πραγματικά!
Υπέροχο το ηλιοβασίλεμα αλλά και η θάλασσα σου!
με τις φωτογραφίες σου, ενθουσιάστηκα, γιατί λατρεύω αυτήν την θέα!
Πολλά φιλιά

Χρήστος Γ. είπε...

Θαύμα!!!

Ροδανθη είπε...

Μάγδα μου να είσαι καλά σ΄ευχαριστώ πολύ.

Καπτα Χρήστο καλημέρα, σίγουρα εσείς θα έχετε δεί πολλά τέτοια ηλιοβασιλέματα,όπως κι εγώ άλλωστε.Να είστε καλά καλές γιορτές να έχετε.

Tante Kiki είπε...

ΟΝΕΙΡΟ οι φωτό σου!!!! Πολλά φιλιά φιλενάδα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...