WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: ΚΕΙΚ ΜΕ ΜΠΑΝΑΝΑ ΚΑΙ ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΑ

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

ΚΕΙΚ ΜΕ ΜΠΑΝΑΝΑ ΚΑΙ ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΑ

Γειά σας και χρόνια πολλά σε όλες και όλους. Είμαστε σχεδόν στο μέσο των εορτών και οι χριστουγεννιάτικες συνταγές συνεχίζονται. Είναι ένα κέικ που φτιάχνω σχεδόν πάντα τα χριστούγεννα και φυσικά αρέσει σε όλους και για να μη λέμε πολλά χρονιάρες μέρες ιδού τ΄αποτελέσματα.

ΥΛΙΚΑ

1 1/2 φλ. τσ ζάχαρη
150 γρ. βούτυρο
3 αυγά
2 ώριμες μπανάνες λιωμένες με το πιρούνι
1/3 φλ. τσ. κονιάκ
2 φλ.τσ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κουταλιά της σούπας μπέκιν πάουντερ
1/2 φλ. τσ. φουντούκια ψιλοκομμένα
1/2 φλ. τσ. σταφίδες μουλιασμένες σε κονιάκ
1/2 κουταλάκι γλυκού κανέλα
ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Χτυπάτε το βούτυρο με τη ζάχαρη τόσο ώστε να γίνει ένα αφράτο μείγμα, ρίχνετε ένα-ένα τ΄αυγά ενώ συνεχίζετε το ανακάτεμα . Προσθέτετε το κονιάκ, τις μπανάνες, τα φουντούκια, τις σταφίδες, την κανέλα και το αλεύρι με το μπέκιν. Ανακατεύετε καλά το μείγμα και το βάζετε σε φόρμα την οποία έχετε βουτυρώσει και αλευρώσει για να μη κολλήσει.



ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ








16 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Καλή Πρωτοχρονιά!!!

Χρυσαυγή είπε...

Καλό υπόλοιπο εορτών!! Ωραίο το κεικ σου! Υγεία να έχετε!

Maria B. είπε...

ευχαριστούμε για το κέρασμα, πολύ εορταστικό !!!

Εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!!!


φιλια πολλά πολλά πολλά σε όλες τις κούκλες του μπλοκ !!!

Ροδανθη είπε...

Επίσης Ξανθή καλή χρονιά με υγεία κι ευτυχία.

Χρυσαυγή μου να είσαι καλά να χαίρεσαι την οικογένειά σου με υγεία κι ευτυχία.

Μαρία μου σ΄ευχαριστούμε πολύ να είσαι καλά να χαίρεσαι την οικογένειά σου και πάνω απ΄όλα υγεία.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κορίτσια μου πολλές ευχές, με το καλό να έρθει η νέα χρονιά στα σπιτικά σας!
Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟ ΤΟ DECOR ΣΟΥ ΜΕ ΕΧΕΙ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕΙ!!ΜΑ ΤΙ ΛΑΜΨΗ ΤΙ ΦΩΣ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΚ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΥΦΛΩΘΗΚΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΕΙΡΗΝΗ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΤΕΛΟΥΖΟΥ

LAMBROS είπε...

Χρόνια πολλά σου εύχομαι φίλη μου Ροδάνθη, ας είναι το 2012 στρωμένο μόνο μ'άνθη .... (Μόλις τώρα την έβγαλα την μαντινάδα χαχαχα)
Καλές γιορτές σου εύχομαι και συγχαρητήρια για το μπλογκ σου !!!

Ροδανθη είπε...

Ελενα σ΄ευχαριστούμε πολύ να είσαι καλά κι εσύ ό,τι επιθυμείς να χαίρεσαι την οικογένειά σου φιλιά πολλά.

Ειρηνάκι μου είδες λάμψη θαμπώθηκες ε!!!! Πού να έβλεπες κι εμένα με τα φωτάκια περασμένα στο λαιμό, μια ομορφιά.Φιλάκια πολλά πολλά τις ευχές θα τις πούμε απο το τηλ εμείς.

Λάμπρο καλώς ήρθες στο μπλόκ μας πολύ ωραία η μαντινάδα να είσαι καλά καλή χρονιά με υγεία.

Ειρήνη είπε...

kalh xronia me ugeia k panta toso nostimes suntages!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Ειρήνη μου να χαίρεσαι την οικογένειά σου με υγεία κι ευτυχία.

Mania είπε...

Σου εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει υγεία, χαρά, αγάπη!! Χρόνια Πολλά!!

Ροδανθη είπε...

Επίσης Μάνια μου να είσαι καλά και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα με υγεία και χαρά στο σπίτι σου.Καλό βράδυ.

χρυσάνθη είπε...

Κοριτσάκια μου γλυκά,ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!και να μη λείψει ούτε βύσσινο το νέο χρόνο!!!Νάρθει στα σπιτικά σας φορτωμένος με χαρές και καλούδια!!!

Ροδανθη είπε...

Χρυσάνθη μου σ΄ευχαριστούμε πολύ να είσαι καλά κι εσυ να έχεις υγεία στο σπίτι σου χαρά κι αγάπη και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

kiki είπε...

Καλή χρονιά με νοστιμιές!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο το κέικ σου Ροδανθούλα μου, πολύ εορταστικο! Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και ευτυχία σε ολους. Θεανώ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...