WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Μιλφεϊγ

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Μιλφεϊγ




 Είπα να σας γλυκάνω με ένα γλυκάκι που έφτιαξα το Σ/Κ. Το Μιλφέιγ είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά αλλά πάντα το εύρισκα λίγο δύσκολο με αποτέλεσμα να μην το έχω φτιάξει ποτέ. Με αφορμή τη συνταγή που βρήκα στο περιοδικό  του Στέλιου Παρλιάρου  Γλυκές Ιστορίες, αποφάσισα να πειραματιστώ και ιδού το αποτέλεσμα. Απολαύσαμε ένα τραγανό και νόστιμο μιλφείγ.

Υλικά
1 κιλό φρέσκο γάλα
200 γρ. ζάχαρη
130 γρ. κορν φλάουρ
4 αυγά
ξύσμα από 1 λεμόνι
άχνη ζάχαρη για το πασπάλισμα
1 πακέτο φύλλο κρούστας
150-200 γρ. βούτυρο γάλακτος λιωμένο

Εκτέλεση
Κόβουμε τα φύλλα  στη μέση. Τα μοιράζουμε έτσι ώστε να φτιάξουμε 3 στοιβάδες. Βουτυρώνουμε ένα ένα τα φύλλα με το πινέλο και βάζουμε τις στοίβες πάνω σε λαδόκολα για να τις ψήσουμε ξεχωριστά στο φούρνο για 40 λεπτά. Πρέπει να φουσκώσουν, να ξεχωρίσουν τα φύλλα και να κάνουν ένα χρυσαφί χρώμα.


Τα βγάζουμε από το φούρνο και τα αφήνουμε να κρυώσουν. Για να φτιάξουμε τη κρέμα βάζουμε το γάλα σε μια κατσαρόλα με το ξύσμα λεμονιού. Σε ένα άλλο μπωλ ανακατεύουμε τη ζάχαρη το κορν φλάουρ και τα αυγά. Μόλις ζεσταθεί το γάλα προσθέτουμε λίγο στο μείγμα με τα αυγά και το ταράζουμε καλά. Το αδειάζουμε όλο μέσα στη κατσαρόλα και συνεχίζουμε το βράσιμο ανακατεύοντας συνεχώς μέχρι να δέσει η κρέμα. Την αδειάζουμε σε ένα μπολ και την σκεπάζουμε με μια μεμβράνη για να μην κάνει κρούστα. Μετά από λίγο την βάζουμε στο ψυγεία για 1-2 ώρες να κρυώσει. Οταν την βγάλουμε τη χτυπάμε στο μιξερ για να γίνει λεία και αφράτη.



Παίρνουμε την μια στοίβα με τα ψημένα φύλλα και απλώνουμε την μισή κρέμα με κορνέ ή με τη σπάτουλα. Τοποθετούμε από πάνω την άλλη στοιβάδα. Συνεχίζουμε με την υπόλοιπη κρέμα και τέλος την άλλη στοιβάδα φύλλων. Πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη.




Καλή Επιτυχία!

26 σχόλια:

para-kelsoscooks είπε...

Πολύ νόστιμο και λαχταριστό γλυκό.Πιστεύω να το τίμησες ...δεόντως.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Θεανώ μου μιλφέιγ με φύλλα κρούστας δεν έχω κάνει, συνήθως το κάνω με σφολιάτα ή σφολιατίνια.
Στον Παρλιάρο έχω μεγάλη εμπιστοσύνη, αλλά και στο γούστο σου βεβαίως, έτσι σίγουρα θα αξίζει το γλυκάκι!
Φιλιά, καλό βράδυ!

mia xara είπε...

Καλημερα Θεανω,σημερα εφτιαξες το αγαπημενο μας γλυκο(τοσο εμενα οσο και της Μαριας)!!!Δειχνει τοσο λαχταριστο!!!Παιρνω ΜΕΓΑΛΟ κοματι και τη συνταγη και φευγω...Ευχομαι να περασετε Χαρουμενα Χριστουγεννα,με υγεια!Φιλακια σ'ολες σας,κοριτσια

Ανώνυμος είπε...

ξαδελφούλα καταπληκτικό το γλυκό σου όπως το βλέπω θέλω να φάω όλο το ταψί!!!περιμένω και τις χριστουγεννιάτικες νοστιμιές που φτιάχνεις!!σας εύχομαι καλές γιορτές και καλά χριστούγεννα με υγεία ευτυχία και ευημερία!! ΕΙΡΗΝΗ ΜΙΧΑΗΛ-ΚΑΤΕΛΟΥΖΟΥ

Elpiniki είπε...

Από τα λίγα γλυκά χωρις σοκολατα που μ αρεσουν πολυ! Τελειο φαινεται!

Lila Xagorari είπε...

Λατρεμένο μας γλυκάκι και μου αρέσει πολύ με τη σφολιάτα!!

Ξανθή είπε...

Από τα λίγα γλυκά που τρώω αλλά έτοιμο!! Καλές γιορτές.

Ελένη είπε...

Φαίνεται καταπληκτικό το μιλφέιγ σου! Καλά Χριστούγεννα!

eleni είπε...

Φανταστικό!!!!!!!!!!!!Καλό απόγευμα!!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Μμμμ πολύ νόστιμο φαίνεται. Την άλλη εβδομάδα θα το δοκιμάσω.
Περάστε από το μπλογκ μου να πάρετε κάτι.
Φιλάκια

Sophie είπε...

Πολυαγαπημένο γλυκό και πεντανόστιμο!!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλές γιορτές!!

Ροδανθη είπε...

Θεανούλα μου καλημέρα(γύρισα στη βάση μου).Τέλειο το γλυκάκι σου αν ήξερα οτι είχες τέτοιο έδεσμα θα ερχόμουν.Φιλάκια πολλά.

Helen Gr είπε...

Θεανώ μου, φαίνεται εξαιρετικό και πολύ τραγανό. Ούτε κι εγώ το έχω τολμήσει, γιατί είναι γλυκό της ημέρας να μην πω της ώρας!
Καλά Χριστούγεννα. Φιλιά.

Θεανώ είπε...

Para-kelsoscooks σε ευχαριστώ πολύ, πραγματικά το τίμησα δεόντως. Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα!

Θεανώ είπε...

Ελενά μου την επόμενη φορά θα το δοκιμάσω με Σφολιάτα. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα.

Θεανώ είπε...

Mia Xara χαίρομαι που σου άρεσε το γλυκό. Εύχομαι και εγώ Καλά Χριστούγεννα με υγεία.

Θεανώ είπε...

Ξαδελφούλα αν είμαστε κοντά θα σου έστελνα κανένα κομμάτι. Σου εύχομαι Καλή Λευτεριά και καλά Χριστούγεννα σε όλους.

Θεανώ είπε...

Ελπινίκη μου σε ευχαριστώ εύχομαι Καλά Χριστούγεννα.

Θεανώ είπε...

Λίλα συμφωνώ μαζί σου και σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα.

Θεανώ είπε...

Ξανθή μου είναι ευκαιρία να το δοκιμάσεις. Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα.

Θεανώ είπε...

Eleni σε ευχαριστώ σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα.

Θεανώ είπε...

Elena ευχαριστώ και σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα.

Θεανώ είπε...

Ροδούλα σίγουρα θα περάσω να κεραστώ. Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα.

Θεανώ είπε...

Sophie ευχαριστώ πολύ σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα.

Θεανώ είπε...

Ροδανθούλα μου κρίμα που δεν πέρασες να σε κεράσω. Εύχομαι Καλά χριστούγεννα.

Θεανώ είπε...

Helen gr έχεις δίκιο όταν μείνει περισσότερο από μια μέρα πανιάζει το φύλλο. Ο Παρλιάρος λεέι ότι μπορούμε να διατηρήσουμε το φύλλο ψημένο και να στρώσουμε τη κρέμα όταν θέλουμε να το σερβίρουμε. Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...