WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Μακαρονάδα με σάλτσα λευκή μανιτάρια-ελιές

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Μακαρονάδα με σάλτσα λευκή μανιτάρια-ελιές

Το ότι αγαπώ τις ελιές και τα μανιτάρια μαγειρεμένα νομίζω ότι έχει καταστεί προφανές. Συνήθως με κόκκινη σάλτσα και κρέας. Να και μια παραλλαγή με κρέμα γάλακτος.

Υλικά
1 πακέτο μακαρόνια Νο 6
20 ελιές χωρίς κουκούτσι
300 γρ. φρέσκα μανιτάρια
1/2 ματσάκι μαϊντανός
1 φλιτζάνι καφέ λάδι
από μία πρέζα αλάτι - πιπέρι - τζίντζερ - μοσχοκάρυδο
200 ml κρέμα γάλακτος με χαμηλά λιπαρά

Ετοιμασία

Ψιλοκόβουμε τα μανιτάρια σε φέτες


Κόβουμε τις ελιές στα δύο
Σε μια κατσαρόλα θερμαίνουμε το λάδι
Σωτάρουμε τα μανιτάρια για δύο τρία λεπτά, ρίχνουμε και τις ελιές και τις αφήνουμε για άλλα δύο- τρία λεπτά, μέχρι να εξατμισθούν τα υγρά, αλατοπιπερώνουμε και ρίχνουμε και το τζίντζερ και το μοσχοκάρυδο
Ψιλοκόβουμε το μαϊντανό
Ρίχνουμε μέσα και το μαϊντανό
Χαμηλώνουμε τη φωτιά και προσθέτουμε και την κρέμα γάλακτος
Παράλληλα βράζουμε τα μακαρόνια.  Μια ιδέα για να μη λασπώσουν αλλά και για να μη βάλουμε αλάτι (για όσους δια ροπάλου απαγορεύεται το αλάτι) είναι να βάλουμε στο βραστό νερό λίγο λάδι και μετά να ρίξουμε τα μακαρόνια κατά τις οδηγίες της συσκευασίας





Μόλις τα σουρώσουμε τα ρίχνουμε στην κατσαρόλα με τη σάλτσα, ανακατεύουμε και σερβίρουμε!





17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα! Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή, γενικά τα μακαρόνια επιδέχονται πολλούς συνδυασμούς στις σάλτσες και τα συνοδευτικά. Θα τη δοκιμάσω, φαίνεται πολύ νόστιμη!

Ροδανθη είπε...

Σοφία πειναααωωω βρε τι είδαν τα ματάκια μου μεσημεριάτικα.Μακαρόνια να είναι και ότι να ΄ναι!!!Είμαι Αθήνα θα τα πούμε φιλιά!!!!

Chrisi είπε...

Ωραία μακαρονάδα ,και η ωρα κατάλληλη για φαγητό με έπιασε μια λιγούρα ,ωραία πράγματα,φιλιά καλοφάγωτη.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αμάν Σοφάκι μας αποτελείωσες!
Τα υλικά της μακαρονάδας σου μου αρέσουν όλα πολύ, μαγείρεψες ένα πολύ γευστικό φαγάκι!
Φιλάκια, καλό απόγευμα!!

Eri είπε...

Πολύ ωραία πρόταση! Μου αρέσει το τζίντζερ και το μοσχοκάρυδο στην συνταγή θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε!
Ευχαριστούμε!

Eleni είπε...

Σοφία μου πολύ ωραία η παραλλαγή, σίγουρα θα τη δοκιμάσω!

Villy @ For the love of Feeding είπε...

Και έχω μια πείνα τώρα! Με αποτέλειωσες!

gwgw είπε...

Σοφακι πεντανοστιμο φαγακι εφτιαξες,μπραβο σου!!!
Καλο σου βραδυ,φιλακια πολλα πολλα!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Eleana G δοκίμασε το, είναι γευστικότατο! καλημέρα!

Σοφία Ζ. είπε...

Ροδάνθη μου καλημέρα! Θα τα καταφέρουμε να βρεθούμε ή θα φύγεις πάλι αστραπή; Φιλάκια!

Σοφία Ζ. είπε...

Νέλη δυστυχώς δεν περίσσεψε! Την επόμενη φορά. Καλημέρα και φιλιά!

Σοφία Ζ. είπε...

Ελενα φιλιά πολλά και εγώ φίλη της μακαρονάδας ... τι να κάνουμε!

Σοφία Ζ. είπε...

Ερη να μου πεις εντυπώσεις. Το τζίντζερ και το μοσχοκάρυδο κατ' εμέ δίνουν ιδιαίτερο άρωμα στα μανιτάρια. Καλημέρα!

Σοφία Ζ. είπε...

Ελένη να μου πεις εντυπώσεις αν τη δοκιμάσεις! Φιλιά!

Σοφία Ζ. είπε...

Villy θα σου φύλαγα μερίδα αλλά τελείωσε.... Φιλιά!

Σοφία Ζ. είπε...

Γωγούλα μου καλή σου μέρα και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια!

Θεανώ είπε...

Η μακαρονάδα αυτή είναι πολύ δελεαστική. Θα την δοκικάσω σίγουρα. Λατρέυω τις μακαρονάδες με λευκή σάλτσα. Φιλάκια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...