WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Πιλάφι σπυρωτό με λαχανικά

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Πιλάφι σπυρωτό με λαχανικά

Ένα από τα αγαπημένα πιάτα των παιδιών μου, συνοδεύει εύκολα κρεατικά, στέκεται όμως και μόνο του με την προσθήκη λίγου τυριού και κρέμας γάλακτος για να χαρακτηρισθεί ριζότο. Η αναλογία ρυζιού νερού και το σιγανό βράσιμο δίνουν πιλάφι σπυρωτό. Το εστραγκόν που έβαλα(σημειωτέον λατρεύω το άρωμά του) είναι καινούργιο απόκτημα (αγόρασα φυτό σε γλαστράκι) και όπου βρω το βάζω

Υλικά

1 ποτήρι ρύζι κίτρινο (μπλου μπόνετ)
2 ποτήρια νερό
10-12 μανιτάρια κομμένα στα τέσσερα
2 φλιτζάνια κατεψυγμένα λαχανικά
αλάτι - πιπέρι - τζίντζερ - τσίλι
λίγα φυλλαράκια φρέσκο εστραγκόν
1 φλιτζανάκι του καφέ ελαιόλαδο

Εκτέλεση

Σε μια κατσαρόλα σωτάρουμε στο λάδι τα μανιτάρια
 και στη συνέχεια τα λαχανικά
 ρίχνουμε και το ρύζι και σωτάρουμε ανακατεύοντας καλά για 2-3 λεπτά
 Ρίχνουμε το νερό, το αλάτι, πιπέρι, τζίντζερ, τσίλι  και λίγα φυλλαράκια εστραγκόν
 Κλείνουμε καλά την κατσαρόλα, χαμηλώνουμε τη φωτιά στο 3 (από 9) και αφήνουμε το ρύζι μέχρι να πιει ΌΛΟ το νερό του και να κάνει τρύπες στην επιφάνεια.

Ανακατεύουμε με πιρούνι και σερβίρουμε!


8 σχόλια:

Θεανώ είπε...

Σοφία μου καλή σου μέρα! Το ρύζι φαίνεται εξαιρετικό. Δεν ήξερα τί να μαγειρέψω σήμερα. Φιλάκια πολλά.

Σοφία Ζ. είπε...

Θεανούλα μου καλή σου μέρα! Φιλάκια πολλά! Να τα πούμε από κοντά, έστω και τηλεφωνικά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο αγαπώ κι εγώ το άρωμα του εστραγκόν.
Είμαι σίγουρη ότι θα έδωσε ιδιαίτερη νοστιμιά στο υπέροχο ρυζάκι σου!
Φιλιά πολλά!

Eleni είπε...

Σοφία μου το ρυζάκι σου πρέπει να έγινε εξτρα αρωματικό και γευστικό!
Φιλιά!

Chrisi είπε...

Ωρίο ρυζάκι ,με τοσα χρώματα ,αλλα και απο γεύση θα σκίζει είμαι σιγουρη ,φιλάκια

Ροδανθη είπε...

Σοφία μου πολύ ωραίο το ρυζάκι σου και σίγουρα πολύ μυρωδάτο θα το δοκιμάσω σίγουρα.
Φιλιά πολλά!!!!

Helen Gr είπε...

Πολύ νόστιμο, Σοφία μου, και πολύ μυρωδάτο και ευπαρουσίαστο.
Λατρεύω το ρυζάκι και θα το δοκιμάσω!
Φιλάκια.

Σοφία Ζ. είπε...

Κορίτσια καλημέρα! Τώρα πήρα είδηση τα σχόλια και σας ευχαριστώ όλες.
Καλό Σ/Κ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...