WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Kόκορας κρασάτος με χυλοπίτες

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Kόκορας κρασάτος με χυλοπίτες









Ένα  απ΄ τα  αγαπημένα  'κυριακάτικα'  φαγητά  είναι  το  κοτόπουλο  κοκκινιστό  με  μακαρόνια  ή  κρέας  ή   κόκορας  στη  προκειμένη  περίπτωση, (θα  μου  πείτε  καλά  μόνο  Κυριακή  το  φτιάχνεις),όχι  aλλά  έτσι  το  έχω  μάθει  όμως  απο  μάνα, γιαγιά  και  πεθερά  αργότερα. Κι  εκείνες  έτσι  το  είχανε  μάθει  απ΄ τους  δικούς  τους,στα  χρόνια  τα  δικά  τους  και  ειδικά  της  γιαγιάς  μου,  κρέας  τρώγανε  μόνο  μια  φορά  την  εβδομάδα, το  είχανε  καθιερώσει  κάθε  Κυριακή  σαν  γιορτή (όχι  ότι  συμβαίνει  και  σήμερα  αυτό).Έτσι  κι  εγώ  παρόλο  που  τρώμε  αρκετά  συχνά  κρέας(κακό  αυτό),τις  Κυριακές  έμαθα  να  τις  ξεχωρίζω. 
Πάμε  να  δούμε  την  συνταγή!!!!



Υλικά


1  κοτόπουλο  ή  κόκορας
1  κουτί  μανιτάρια
5-6  λωρίδες  μπέικον  ψιλοκομμένες 
2  κρεμμύδια  κομμένα  σε  φέτες
3  σκελίδες  σκόρδο ψιλοκομμένες
λίγο  λάδι  ή  βούτυρο
αλατοπίπερο ,  μπαχάρι
2  φύλλα  δάφνης
2  ποτήρια  κρασί  λευκό
1  πιπεριά
1  κουτί  ντοματάκια



Εκτέλεση


Κόβουμε  το  κοτόπουλο  σε  μερίδες  το  πλένουμε  καλά  και  το  'περνάμε'  λίγο  απ΄  το  τηγάνι  να  ροδίσει. Στη  συνέχεια  βγάζουμε  το  κοτόπουλο  και  στο  ίδιο λάδι  βάζουμε  το  κρεμμύδι , το  σκόρδο , τα  μανιτάρια , την  πιπεριά  και  το  μπέικον. Αφού  τα  σοτάρουμε  και  αυτά  τα  βάζουμε  σε  μια  κατσαρόλα,  προσθέτουμε  την  ντομάτα, το  κρασί, τα  φύλλα  δάφνης, αλατοπίπερο  και  μπαχάρι. Βράζουμε  σε  χαμηλή  φωτιά. Τέλος  βράζουμε  και  τις  χυλοπίτες.


Καλή  σας  όρεξη!!!!!  

23 σχόλια:

gwgw είπε...

Ω ρε μανα μου!!!
Τρελαινομαι για το συγκεκριμενο φαγητο Ροδανθη μου..γεια στα χερια σου!!!
Καλη σου μερα φιλιαααα!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Φιλενάδα καλημέρα! και εγώ τρελαίνομαι για το φαγητό αυτό. Μετά μάλιστα από 3 μέρες στο κρεβάτι (γερή πούντα θα το έλεγα εγώ, ίωση το λένε οι γιατροί), είναι ό,τι πρέπει!

Ειρήνη Ε. είπε...

Ροδάνθη, αν είναι ο κόκκορας χωριάτικος, ακόμα πιο νόστιμο γίνεται αυτό το ωραίο, αγαπημένο φαγάκι. Χυλοπίτες και τυράκι, του ταιριάζουν υπέροχα. Με αυτό άλλωστε συνόδευαν οι γιαγιάδες μας συνήθως τον κόκκορα. Τέτοια πιάτα, είναι πάντα "επίκαιρα"!!
Καλή σου ημέρα.

Eleni είπε...

Ροδάνθη μου νομίζω πως δεν υπάρχει άνθρωπος που να αντισταθεί μπροστά σε ένα τέτοιο υπέροχο φαγητό!Γεια στα χέρια σου!
Φιλιά πολλά!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Γωγώ μου καλή σου μέρα,φιλιά!!!!




Αααα γι΄αυτό σ΄έχασα περαστικά Σοφία μου να είσαι καλά.Εγώ βέβαια το κοκοράκι θα στο έφτιαχνα σουπίτσα για την περίσταση.
Φιλιά πολλά!!!!

Ροδανθη είπε...

Καλά Ειρήνη μου αν ο κόκορας είναι χωριάτικος είναι όλα τα λεφτά.Εμένα ήταν ελευθέρας βοσκής απο σούπερ μάρκετ αλλά ήταν πολύ ωραίο.
Φιλιά πολλά!!!



Κι όμως Ελένη μου υπάρχει,ένας ξάδερφός μου ούτε τα ντόπια του χωριού του δεν τρώει.Εμείς όμως το τιμούμε δεόντος.
Φιλιά!!!!!!

Penelope είπε...

Άμα δε, είναι και "αλανιάρης" ... εκεί να δεις τι μαγείρεμα του χρειάζεται Ροδάνθη μου!
Τέλειο φαγητό πραγματικά :-)

Ερμιόνη είπε...

Αγαπημένο φαγητό σε μία πιο μοντέρνα εκδοχή, κυρίως λόγω των μανιταριών και του μπέικον!
Πάντως κι εμείς Κυριακή το τρώμε!
Φιλιά Ροδάνθη μου!

Villy @ For the love of Feeding είπε...

Πολυαγαπημένο και πεντανόστιμο!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Oι Κυριακές (και γενικά τα Σαββατοκύριακα) είναι και για μένα ξεχωριστές μέρες, μιας και τότε μόνο (δυστυχώς) μας δίνεται η ευκαιρία να φάμε όλοι μαζί στο σπίτι.
Τέτοιες μέρες ένα ξεχωριστό φαγάκι σαν το δικό σου έχει την τιμητική του Ροδάνθη μου!
Μ' αρέσει η προσθήκη μπέικον και μανιταριών που τόλμησες!
Φιλιά!

Chrisi είπε...

Ωραίο φαγητό αυτό,και για Κυριακή και για την κάθε μέρα ,καταπλητική γεύση,μπράβο ωραίο πιάτο,φιλακιααααα.

Ροδανθη είπε...

Έχεις δίκιο Πηνελόπη καλός ο άτιμος αλλά ζόρικος.Καλό σου βράδυ!!!



Είπαμε Ερμιόνη μου παράδοση,παράδοση αλλά και λίγη δόση σύγχρονης κουζίνας χρειάζεται χαχαχα!!!!Τελικά όμως βγήκε πολύ καλό.
Να είσαι καλά καλό βράδυ φιλιά!!!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Villy καλό σου βράδυ,φιλιά!!!!




Καλησπέρα Έλενά μου έχεις δίκιο κάποια πράγματα καλό είναι να τα ξεχωρίζουμε μη τα ισοπεδώνουμε όλα και όσο μπορούμε να τα κρατάμε.
Να είσαι καλά φιλιά πολλά!!!!



Γεια σου Νέλη σίγουρα μπορούμε να το φτιάξουμε όποτε θέλουμε αρκεί να υπάρχει όρεξη(απ΄αυτό άλλο τίποτα)χιχιχι!!!!
Καλό βράδυ!!!!

margarita είπε...

Απο τα αγαπημεναμ μου φαγητα!!!!

Helen Gr είπε...

Καλημέρα, Ροδάνθη μου!
Παραδοσιακό, νοστιμότατο, υπέροχο πιάτο!
Δεν θα το πιστέψεις, αλλά αυτή την ανάρτηση την είχα ετοιμάσει για το Σάββατο! Κόκκορας κρασάτος αλλά με μακαρόνια. Αν δεν σε πειράζει, θα τη βάλω την άλλη εβδομάδα!
Φιλάκια πολλά.

Βίκυ είπε...

ροδανθη μου πεντανόστιμο και ολο λεω να φτιαξω και εγω και ακομα τπτ αλλα συντομα θα γινει...καλο βραδυ

Ροδανθη είπε...

Καλησπέρα Μαργαρίτα όντως αγαπημένο λίγο μπελαλίδικο αλλά χαλάλι του.
Καλό βράδυ φιλιά!!!!




Γειά σου Ελένη μου είναι πολύ ωραίο και ειδικά με ντόπιο κόκορα είναι το κάτι άλλο.Γιατί καλή μου να με πειράξει γι΄αυτό είναι το blog βάζουμε ότι θέλουμε.
Φιλιά καλό βράδυ!!!

Ροδανθη είπε...

Ευκαιρία να το φτιάξεις τώρα Βίκυ μου η Κυριακή πλησιάζει.
Να εισαι καλά καλό βράδυ!!!!

Notoula είπε...

Αυτό το φαγητό είναι τρομερό!!! Μου θυμίζει Κυριακάτικο μεσημέρι μαζεμένους στο σπίτι της γιαγιάς.ΜΜΜ το μυρίζω κιόλας.

Ροδανθη είπε...

Κι εγώ Notoula έτσι έχω μάθει απο τους δικούς μου κι έτσι προσπαθώ να το κρατήσω,κάποια πράγματα πρέπει να τα ξεχωρίζουμε και να τα κρατάμε όσο μπορούμε.
Να είσαι καλά καλή σου μέρα,φιλιά!!!

Μarion, είπε...

Eτσι ξεχωρίζαμε τις Κυριακές, από τα φαγητά (άσχετα αν σήμερα τα κάνουμε κι άλλες μέρες). Αλλά παίρνει άλλη διάσταση η Κυριακή, γίνεται γιορτινή.

Τέλειο κι αγαπημένο φαγάκι Ροδάνθη. Αμα κι ο κόκορας είναι χωριάτικος αλλη νοστιμιά.

Φιλιά

Eri είπε...

Απο τα πλέον αγαπημένα μου φαγάκια Ροδάνθη μου, υπέροχο! Πολύ μου αρέσει η προσθήκη του μπέικον που δίνει καπνιστή γεύση στο σύνολο.
Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Marion,προσπαθούμε να κάνουμε κάτι να ξεχωρίζουμε τις μέρες(να μου πεις με το φαγητό θα γίνει αυτό;)Κάτι δεν είναι όμως και αυτό;Να είσαι καλά φιλιά πολλά!!!



Καλή σου μέρα Έρη μου όντως αγαπημένο φαγητό και να σου πω την αλήθεια φοβήθηκα λίγο με το μπέικον αν θα του πήγαινε αλλά τελικά ήταν πάρα πολύ ωραίο.
Να είσαι καλά φιλιά πολλά!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...