WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Μελιτζάνες της Χαλιντέ Νο 2

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Μελιτζάνες της Χαλιντέ Νο 2

Σε προηγούμενη μου ανάρτηση είχα μιλήσει για την Χαλιντέ και την τουρκοροδίτικη κουζίνα της. Με μελιτζάνες και πιπεριές λοιπόν μας έφτιαχνε έναν μεζέ για ούζο. Παρότι έχει σάλτσα και περίπου τα ίδια υλικά με την προηγούμενη συνταγή, καταλήγει σε ένα εντελώς διαφορετικό πιάτο που μάλιστα πρέπει να κρυώσει για να φαγωθεί ευχάριστα.
Υλικά

5-6 μελιτζάνες τσακώνικες
5 πιπεριές
6 σκελίδες σκόρδο
1/2 ματσάκι μαϊντανός
1/2 κουτί χυμός ντομάτας πασσάτα
1 φλιτζανάκι καφέ καλό ξύδι
1 φλυτζανάκι καφέ ελαιόλαδο
αλάτι -  πιπέρι
λάδι για τηγάνισμα (εγώ χρησιμοποιώ αραβοσιτέλαιο ή σογιέλαιο)

Εκτέλεση

Πλένουμε και καθαρίζουμε τις μελιτζάνες και τις κόβουμε σε λεπτές φέτες στο μάκρος. Τις αφήνουμε στο αλατόνερο για να μη μαυρίζουν και αφού τις στραγγίσουμε τις βάζουμε σε απορροφητικό χαρτί για να τραβήξει τα νερά και να μην μαρτυρήσουν η κουζίνα, τα ρούχα και τα χέρια μας από το πιτσίλισμα κατά το τηγάνισμα.

 Τηγανίζουμε τις μελιτζάνες
 και τις ακουμπάμε σε απορροφητικό χαρτί για να τραβήξει το λάδι από το τηγάνισμα
 Κόβουμε σε φέτες τις πιπεριές και τις τηγανίζουμε (και αυτές μετά τις περνάμε από απορροφητικό χαρτί)
 Καθαρίζουμε τις σκελίδες σκόρδο
 και τις κόβουμε σε ψιλές φέτες
 Στο ωραίο μου μαντεμένιο τηγάνι θερμαίνω το ελαιόλαδο και ρίχνω μέσα τις σκελίδες σκόρδο
 Προσθέτω το χυμό ντομάτας
 το ξύδι
 και το μαϊντανό ψιλοκομμένο και αφήνω να πάρουν μια δυο βράσεις
 Σε ένα πυρέξ αραδιάζουμε τις μισές φέτες μελιτζάνας σε μια στρώση
 Από πάνω βάζουμε στρώση με τις μισές πιπεριές
 Περιχύνουμε με σάλτσα
 Συνεχίζουμε με μια ακόμη στρώση μελιτζάνες, μια στρώση πιπεριές και σάλτσα.
Βάζουμε στο ψυγείο για λίγη ώρα και σερβίρουμε

9 σχόλια:

Ροδανθη είπε...

Σοφία μου βλέπω οι νοστιμιές συνεχίζονται κάπως έτσι κάνω κι εγώ τις μελιτζάνες στο φούρνο με ντομάτα είναι όντως πολύ ωραίο.Να είσαι καλά φιλιά!!!!

Chrisi είπε...

Ωραίο πιάτο βλέπω πάλι,μου αρέσει πολύ οτι έχει μέσα,απίθανο και ορέκτικό ,φιλιά πολλά καλό βράδυ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Mεγάλη η αδυναμία μου στις μελιτζάνες, ευχρίστως έπαιρνα όλη την πιατέλα, αλλά .... ντρέπομαι;-)
Φιλιά Σοφάκι!

margarita είπε...

Εχει ολα τα λαχανικα που μου αρεσει να τρωω.... Παρομοια κανεικαι η πεθερ α μου χωρις ομως το ξυδι που πρεπει να παιζει σημαντικο ρολο στην γευση της συνταγη, οποτε την επομενη φορα θ ατο δοκιμασω με τον δικο σου τροπο
Φιλια!!!

mia maria είπε...

Υπέροχο πιάτο, με όλα τα αγαπημένα μου υλικά!

zoyzoy είπε...

Πεντανόστιμο το κόβω το πιάτο σου!
Τις λατρεύω τις μελιτζάνες!

Φιλιά θαλασσινά!

Tante Kiki είπε...

Λατρεμένο πιάτο. Μπράβο Σοφία μου, γεια στα χέρια σου!!!!!! Τέλειο!!!
Καλή εβδομάδα και φιλιά!

Δημιουργία είπε...

Δεν ήξερα ότι ονομάζετε έτσι αυτό το φαγητό,ξέρω όμως ότι το αγαπούσε ο μπαμπάς μου και του το έφτιαχνε η μαμά μου.Καλή εβδομάδα να έχεις.

Eleni είπε...

Σοφία μου υπέροχο πιάτο γεμάτο χρώματα και νοστιμιές!
Καλή εβδομάδα!
Φιλιά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...