WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Ταλιατέλες με ζαμπόν, μπέικον, κρέμα γάλακτος και τηγανιά με κρασί

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Ταλιατέλες με ζαμπόν, μπέικον, κρέμα γάλακτος και τηγανιά με κρασί






Καλή  εβδομάδα  σε  όλους. Τι  κάνετε  είστε  όλοι  καλά; Καταφέραμε  να  χαθούμε  πάλι  αλλά  με  κάτι  δουλειές  και  τρεχάματα  πού  να  βρεθεί  χρόνος  για  blogging. Βέβαια  όποτε  προλάβαινα  έκανα  την  βόλτα  μου  στη  γειτονιά.
Σήμερα  έχω  ένα  απλό, εύκολο ,νόστιμο  και  διπλό  φαγητό. Τι  εννοώ  λέγοντας  διπλό  φαγητό.... στην  αρχή  ξεκίνησα  να  φτιάξω ταλιατέλες  με  ζαμπόν , μπέικον  και  κρέμα  γάλακτος, αλλά  δεν  μου  έφτανε  λέω  μ΄ αυτό  μόνο  που  να  χορτάσεις  οπότε  έκανα  συμπλήρωμα  και  μια  τηγανιά  έτσι  για  να  υπάρχει!!!!!
Πάντως  οφείλω  να  ομολογήσω  ότι  ήταν  πάρα  πολύ  ωραίο  και έδεσαν  καλά  όλα  μαζί. Πάμε  να  δούμε  τι  έκανα!!!!



Υλικά


1/2  κιλό  ταλιατέλες
1  κουτί  μανιτάρια
3  πιπεριές  σε  διάφορα  χρώματα
1  κουτί  κρέμα  γάλακτος
1/2  ποτηράκι  κρασιού  κονιάκ  ή  κρασί
1/4  ζαμπόν
1/4  μπέικον 
λίγο  λάδι
τυρί  παρμεζάνα




Τηγανιά


1  κιλό  κρέας  χοιρινό
αλατοπίπερο , ρίγανη
1 κουτί  μανιτάρια ( προαιρετικά)
1  ποτηράκι  κρασί
λίγο  λάδι  για  το  τηγάνισμα



Eκτέλεση


Μισοβράζουμε  τις  ταλιατέλες  σε  αλατισμένο  νερό.
Βάζουμε  λίγο  λάδι  σε  βαθύ  τηγάνι  και  σοτάρουμε  το  μπέικον, το  ζαμπόν, τα  μανιτάρια  και  τις  πιπεριές  κομμένες  σε  μπαστουνάκια. Μόλις  είναι  έτοιμα  τα  'σβήνουμε'  με  το  κονιάκ  ή  το  κρασί  και  τέλος  προσθέτουμε  την  κρέμα  γάλακτος.
Τελευταία  βάζουμε  μέσα  τα  μακαρόνια  και  ανακατεύουμε  όλα  τα  υλικά  μαζί  να  ενωθούν. Σερβίρουμε  πασπαλίζοντας  με  τυρί  παρμεζάνα.




26 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ροδάνθη μου εγώ δεν την βλέπω όλη την συνταγή!
Μόνο εγώ έχω πρόβλημα???
Πάντως το πιάτο φαίνεται σούπερ, γεμάτο νοστιμιές!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

Ειρήνη Ε. είπε...

Ροδάνθη, όπως και η Έλενα, βλέπω μονο τα υλικά για τις ταλιατέλες. Όπως και να έχει όμως και τα δύο φαγάκια είναι νοστιμότατα και δεν θα έμεινε κανείς παραπονεμένος!!
Καλή εβδομάδα.

gwgw είπε...

Να μαι κι εγωωωωωωωωω!!!
Ουτε κι εγω ροδανθη δεν βλεπω συνταγη..αλλα οπως και να'χεισιγουρα θα ηταν νοστιμα..και ειδικα η τηγανια (οχι στο κεφαλι)χαχαχαχα που μου αρεσει πολυ πολυ...
Φιλακια πολλα και καλη εβδομαδα!!!

Ροδανθη είπε...

Οχι Έλενά μου δεν έχεις εσύ το πρόβλημα αλλά εγώ,όταν έβαλα την συνταγή έχασα για λίγο το σήμα και δεν ξέρω πώς τα κατάφερα και έβαλα την μισή.Το θαύμα της τεχνολογίας!!!!
Ελπίζω να είναι εντάξει τώρα.Να είσαι καλά φιλιά!!!



Αχ Ειρήνη μου παραπονεμένος δεν έμεινε κανείς αλλά η τεχνολογία βλέπει ότι δεν τα πάω καλά μαζί της και μου το ανταποδίδει.Καλή εβδομάδα φιλιά!!!

Ροδανθη είπε...

Άστα Γωγώ μου εγώ έφαγα την τηγανιά στο κεφάλι μόλις είδα ότι η συνταγή ήταν η μισή.Ήταν όμως πολύ καλό δεν μπορώ να πω.
Φιλιά πολλά!!!!

Eleni είπε...

Ροδάνθη μου εγώ τη βλέπω ολόκληρη τη συνταγή τώρα!Υπέροχα τα ταίριαξες και τα δυο φαγάκια.Εννοείται πως μου αρέσουν και τα δυο!
Καλό βράδυ, φιλιά πολλά!

eleni είπε...

Μμμμιάμ!!!!!!! Ωραίο πιάτο!!!
Φιλιά!!!!!

Chrisi είπε...

Καλησπέρα ,λείπει κάτι απο τη συνταγή αλλά είναι νομίζω η εκτέλεση της τηγανιάς που είναι εύκολη,ωραίο πιάτο πάντως,φιλάκια πολλά και καλό βράδυ.

Σοφία είπε...

Kαι έχω μια πείνα ....
πεντανόστιμο φαίνεται!

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Ελένη μου,τώρα φαίνεται γιατί την έφτιαξα,ήταν πολύ χάλια το σήμα μου και νομίζοντας ότι την πήρε κανονικά δεν έκανα έλεγχο ξανά και έτσι την πάτησα.Αλλά τώρα όλα καλά,να είσαι καλά φιλιά!!!!



Καλή σου μέρα Ελενάκι να είσαι καλά,φιλιά!!!

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Νέλη αυτό έγινε επίτηδες θεώρησα οτι είναι πάρα πολύ εύκολη εκτέλεση για να την βάλω είχα το θέμα και με το σήμα που με εκνεύρισε οπότε το άφησα.
Να είσαι καλά φιλιά!!!



Καλή σου μέρα Σοφία!!!

Thalassitsa είπε...

καλώς με βρήκες και σε βρήκα και εγώ λοιπόν! πολύ ωραίο το blog σου...θα το επεξεργαστώ το βράδυ που θα έχω χρόνο!!! φιλακιααααααα

Villy @ For the love of Feeding είπε...

Χαχα! Τρελαίνομαι με την προσθήκη της τηγανιάς! Για εμάς τις αχόρταγες!

Notoula είπε...

μιαμ μιαμ , αυτό είναι φαγητό!!!

Ροδανθη είπε...

Καλή σου μέρα Thalassitsa να είσαι καλά ελπίζω να τα λέμε,φιλιά!!!!



Villy μου ήταν το κάτι άλλο αχόρταγες όπως το λες.Καλή σου μέρα φιλιά!!!

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Notoula να είσαι καλά,φιλιά!!!

Tante Kiki είπε...

Υπέροχη νοστιμιά ετοίμασες Ροδάνθη μου!!! Γεια στα χέρια σου!
Φιλιά!

gwgw είπε...

Περασα να πω χρονια πολλα στην Δημητρουλα σας..
Πολυχρονη ΔΗΜΗΤΡΑ με υγεια,ευτυχια και ο,τι επιθυμεις κοπελα μου,και του χρονου με υγεια!!!
Πολλες καλημερες και φιλια σε ολες,να την χαιρεστε!!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

Ροδάνθη μου εγώ έβλεπα όλη την ανάρτηση αλλά μου έβγαλε την πίστη μέχρι να με αφήσει να κάνω σχόλιο!!!!! τα χει παίξει πάλι ο blogger...! τεσπα...
και τα 2 φαγητάκια τα λατρεύω και ο συνδυασμός τους πρέπει να είναι απλά τέλειος! μου άνοιξες την όρεξη πρωί-πρωί!!
φιλάκια πολλά και καλό σ/κ :)

loulou είπε...

μμμμμμμ!Φαινεται νοστιμοτατο!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Κική μου καλή σου μέρα,φιλιά!!!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Γωγώ μου,να της ευχηθώ κι εγώ απο ΄δω χρόνια πολλά να είναι γερή κι ευτυχισμένη.
Φιλιά!!!!

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Πέλα μου,αχ αυτός ο blogger τι μας κάνει,μου έχει τύχει και σε μένα αυτό να θέλω να μπω κάπου να κάνω σχόλιο και ο άτιμος να μη με αφήνει.
Όντως ήταν πολύ καλό το φαγητό και ο συνδυασμός πέτυχε.
Να είσαι καλά καλή σου μέρα,φιλιά!!!




Και όντως ήταν!!!΄Καλή σου μέρα loulou!!!

zoyzoy είπε...

Ξέχασες την τηγανιά???
Δεν πειράζει να'σαι καλά και να μας ανοίγεις πάντα έτσι την όρεξη με τις συνταγές σου!

Φιλιά θαλασσινά για καλό ΣΒΚ!

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Εύκολη και γευστική! Μμμμ

Ροδανθη είπε...

Οχι καλέ Ζουζού δεν τη ξέχασα απλά θεώρησα ότι είναι πάρα πολύ εύκολη για να βάλω τη διαδικασία(μη σπαταλάμε και ενέργεια χαχαχα).
Καλό σου βράδυ φιλιά!!!



Να είσαι καλά Δήμητρα καλό σου βράδυ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...