WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Σουπιές με σπανάκι

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Σουπιές με σπανάκι



Φιλαράκια  μου  καλή σας  μέρα, είστε  όλοι  καλά; Το  καλοκαιράκι  καλά  κρατεί , αν  κι  εγώ  είμαι  στην  Αθήνα  κι  έτσι χάνω κάποια  μπάνια  που  θα  μπορούσα  να  κάνω, αλλά  δε  βαριέσαι  αρκετά  κάναμε. Το  θέμα  είναι  ότι  έχουμε  χάσει  τις  εποχές  πια, από  το  καλοκαίρι  πάμε  κατευθείαν  στο  χειμώνα . Παλιά  δε  φανταζόμασταν  ότι  Οκτώβρη  μήνα  θα  κάναμε  μπάνια (λες  και  είναι  καλοκαίρι  από  θέμα  ζέστης)  ή  θα  κοιμόμαστε  με  το  aircodition  να  δουλεύει  στο  φουλ.
Σήμερα  σας  έχω  ένα  φαγάκι  που  είχα  πάρα  πολύ  καιρό  να  φτιάξω, σουπιές  με  σπανάκι, απλό, εύκολο  και  αγαπημένο.




Υλικά


1 κιλό  σουπιές  ή  ένα  πακέτο  καταψυγμένες 
2-3  κρεμμύδια  ξερά
4-5  φρέσκα  κρεμμυδάκια
2  σκελίδες  σκόρδο
1/2  ματσάκι  μαϊντανό
2  καρότα
1  ντομάτα  φρέσκια  ψιλοκομμένη 
2  κουταλιές  ντομάτα  μπελτέ 
αλατοπίπερο
1  ποτηράκι  κρασί
1 1/2  κιλό  σπανάκι
λίγο  άνηθο 


Εκτέλεση


Καθαρίζουμε  τις  σουπιές  αν  είναι  φρέσκες  και  αφαιρούμε  το  κόκαλο. Πλένουμε  καλά  το  σπανάκι  και  το  κόβουμε  στη  μέση  χωρίς  να  το  ζεματίσουμε. Σοτάρουμε  τις  σουπιές,  που  έχουμε  ήδη  κόψει  σε  μικρά  κομμάτια, με  τα  κρεμμύδια, το  σκόρδο  που  τα  έχουμε  ψιλοκόψει  και  τα  καρότα(τα  οποία  ξέχασα  να  βάλω),κομμένα  σε  ροδέλες. Αφού  σοταριστούν  τα  'σβήνουμε'  με  το  κρασί, στη  συνέχεια  βάζουμε  αλατοπίπερο, το  μαϊντανό, τον  άνηθο  και  την  ντομάτα. Τ'  αφήνουμε  να  πάρουν  μια  βράση  και  μόλις  αρχίσει  να  μαλακώνει  ρίχνουμε  το  σπανάκι.

Καλή  σας  όρεξη!!!!    

14 σχόλια:

Σοφία Ζ. είπε...

Ροδάνθη μου καλημέρα, ωραίο φαίνεται το φαγάκι σου αλλά καλή μου θα με συγχωρέσεις που θα προσπεράσω!
Φιλιά πολλά!

gwgw είπε...

Εγω παλι Ροδανθη μου δεν θα το προσπερασω σαν το Σοφακι μας που δεν της αρεσουν...παρα θα κατσω να παρω κανα 2 πηρουνιες αν εμεινε βεβαια..αγαπημενο φαγακι..γεια στα χερια σου.
Καλο Σ/Κ να εχεις φιλακια!!!

Eleni είπε...

Ροδάνθη μου και γω δε θα το προσπεράσω αυτό το φαγάκι μου αρέσει πάρα πολύ!
Καλό Σαββατοκύριακο!
Φιλιά πολλά!

Villy @ For the love of Feeding είπε...

Κόλλησα απίστευτα! Τέτοια πιάτα έχει και η μαμά μου σπίτι! Και αυτό είναι το αγαπημένο φαγητό των αδερφών μου! Όλα μια νοσταλγία!

Ροδανθη είπε...

Δεν πειράζει Σοφία μου συγχωρημένη άλλωστε δεν γίνετε να μας αρέσουν όλα τα φαγητά.Κι εγώ ναι μεν αλλά,ωραίο αλλά δεν είναι για συχνά.
Φιλιά!!!!



Να είσαι καλά Γωγώ μου, άντε τυχερή είσαι έμεινε ακόμα λίγο προλαβαίνεις. Φιλιά!!!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Ελένη μου καλό σ/κ και σε σένα,φιλιά!!!!




Βίλη αυτά τα πιάτα κυκλοφορούν πολύ μάλλον κάποτε ήταν μόδα αλλιώς δεν εξηγείτε,να είσαι καλά καλό σ/κ!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Eμενα πάλι Ροδάνθη μου θα με συγχωρέσεις, αλλά θα πάρω και την μερίδα της Σοφίας.
Είναι το λατρεμένο φαγάκι του άντρα μου, όποτε το φτιάχνω το τρώει σχεδόν μόνος του, δεν προλαβαίνει να δοκιμάσει άλλος χα χα χαα!
Φιλάκια!

Ειρήνη Ε. είπε...

Ροδάνθη, όπως και σύζυγος της Έλενας, έτσι και ο δικός μου, έχει αδυναμία στο φαγάκι αυτό. Αλλά και εγώ δεν πάω πίσω. Με φρέσκες σουπιές αλλά και με κατεψυγμένες, είναι νοστιμότατο! Τι να κάνω λοιπόν; Να προσπεράσω; Δεν με αφήνει η μυρωδιά!! Λέω να παραμείνω!!
Καλό βράδυ.

syros2js είπε...

Δεν είμαι fan της σουπιάς, αλλά το πιάτο σου φαίνεται... υπέροχο!!!
Αμέέέτρητα φιλάκια!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Έλενα είναι όντως πολύ ωραίο φαγητό κι εμάς μας αρέσει πολύ.Να είσαι καλά καλό σ/κ φιλιά!!!

Ροδανθη είπε...

Μείνε Ειρήνη μου έχει φαγητό για όλους(μέχρι πόσο δεν ξέρω χαχα)και άμα έχεις φρέσκο ψωμάκι για καμιά βούτα,δε σου λέω τίποτα.
Καλό σ/κ φιλιά!!!!

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα syros2js όντως ήταν πολύ ωραίο και νόστιμο.Να είστε καλά παιδιά καλό σ/κ!!!

Helen Gr είπε...

Καλημέρα, Ροδάνθη μου!
Αρωματικό και καλομαγειρεμένο, μπράβο! Είναι το αγαπημένο φαγάκι του συζύγου μου και έχω καιρό να το φτιάξω. Έχω στο ψυγείο σουπιές οπότε κάτι πρέπει να γίνει προσεχώς!
Φιλάκια, καλό Σ/Κ!

Ροδανθη είπε...

Πωπω Ελένη μου τι γίνετε με τους άντρες σε όλους αρέσουν οι σουπιές χαχαχα!!!!Να είσαι καλά φιλιά!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...