WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Μπισκότα βουτύρου

Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Μπισκότα βουτύρου


"Καινούργιο κοσκινάκι μου και τι να κοσκινίσω", λέει η παροιμία. Παρότι έχω πει ότι το καλοκαίρι δεν επιτρέπει βαριά ενασχόληση με την κουζίνα, 4 ταψιά μπισκότα φούρνισα μέσα στο μεσημέρι για να δοκιμάσω το γκατζετάκι που βάζεις μέσα τη ζύμη και σου βγάζει μπισκότα σε σχέδια! Η συνταγή από το φυλλάδιο που συνόδευε το γκατζετάκι. Η μόνη διαφορά, εγώ αναφέρω ποσότητα αλευριού, ενώ η συνταγή ανέγραφε "όσο σηκώσει".


Υλικά
250 γρ. Βούτυρο γάλακτος
200 γρ. Ζάχαρη
1 κ.γ. μπέικιν πάουντερ
1 αυγό
4 βανίλιες
Αλεύρι μαλακό 400-450 γρ.

Εκτέλεση
Αφήνουμε το βούτυρο εκτός ψυγείου να μαλακώσει και το χτυπάμε στο μίξερ μέχρι να ασπρίσει.
 

Προσθέτουμε τη ζάχαρη και χτυπάμε έως ότου ενωθεί με το βούτυρο, προσθέτουμε το αυγό, το μπέικιν πάουντερ, τις βανίλιες και χτυπάμε για ένα πεντάλεπτο περίπου. Στη συνέχεια ρίχνουμε λίγο λίγο το αλεύρι (εγώ το κοσκινίζω πρώτα)  και ανακατεύουμε αρχικά με σπάτουλα και στη συνέχεια με το χέρι μέχρι να κάνουμε μια ζύμη μαλακή αλλά όχι ελαστική.
Φτιάχνουμε τα μπισκότα μας σε ταψί που έχουμε καλύψει με λαδόκολλα. Εγώ τα έκανα με το γκατζετάκι που σας είπα
Ψήνουμε σε δυνατό φούρνο 250 βαθμούς για 5 λεπτά.
Και ... σερβίρουμε με το καφέ μας.

11 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Με γεια το καινούριο γκατζετάκι!!!!
Τα μπισκοτάκια πανέμορφα!
Φιλάκια!

Ροδανθη είπε...

Πολύ ωραία Σοφία μου γεια στα χέρια σου!!!!
Φιλιά!!!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Ελενα μου σε ευχαριστώ! Φιλιά πολλά!

Σοφία Ζ. είπε...

Ροδάνθη μου ευχαριστώ! Λες να το φέρω προς Ανδρο μεριά να φτιάξουμε μερικά με θέα την θάλασσα;

Ροδανθη είπε...

Γιατί όχι;Άλλο που δεν θέλω!!!

cook είπε...

φαίνονται τόσο βουτυρένια που θελω να τα δαγκώσω!το γκατζετάκι καλοριζικο-το έχω βάλει κι εγώ στο μάτι!

Tante Kiki είπε...

Με γεια το γκατζετάκι σου Σοφία!! Σε καταλαβαίνω απόλυτα κι εγώ έτσι κάνω!!!! Τα μπισκότα σου είναι υπέροχα!!!!! Ταιριάζουν υπέροχα με τον καφέ!!
Καλό βράδυ! :)

Σοφία Ζ. είπε...

Cook ευχαριστώ! Το ευχαριστήθηκα να σου πω το γκατζετάκι! Φιλιά

Σοφία Ζ. είπε...

Κική μου σε ευχαριστώ. Καλή σου μέρα!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

Τα έφτιαξα χτες βραδυ!
Έγιναν φανταστικά , το γκατζετ που εχω και εγω με "προδωσε" :) , και ετσι χρησιμοποιησα κουπ- πατ λουλουδακι.
Η συνταγη παντως περιφημη !
Ευχαριστουμε !

Σοφία Ζ. είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσαν! Σε ευχαριστώ πολύ Beautifyour life!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...