WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Τα γενέθλια του γιου μου

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Τα γενέθλια του γιου μου




Πριν ένα  χρόνο  ήρθε  στην  ζωή  μας  το  αγγελούδι  μας , ο Μιχαλάκης  μας. Πέρασε  ένας  απίστευτα  όμορφος  και  γεμάτος  χρόνος. Το  σπίτι  γέμισε  από  γέλια και  κλάματα ( και  αυτά  στο  πρόγραμμα  είναι), τις φωνές  του , τα  πρώτα  λογάκια (μαμά  εννοείται ) , τις  πρώτες  ζημιές, αυτές  ας ελπίσω  ότι  θα  είναι  λίγες, κι  εμένα  φυσικά  να  φωνάζω  συνέχεια ΜΗ  ΜΙΧΑΛΗ!!!!!!
Επειδή  ακόμα  μπορώ  και  ελέγχω την  κατάσταση  και  δεν  μου  ζητάει  τι να  του  φτιάξω  στο  πάρτυ  του,είπα  να  του  κάνω  τα  γενέθλιά του με  θέμα  τον  Μίκυ. Η  τούρτα  από  το  ζαχαροπλαστείο, είπα  να  μη  δοκιμάσω  τις  καλλιτεχνικές  μου  ικανότητες  στα  πρώτα  γενέθλια  του  παιδιού  τ΄ αφήνω  για  του  χρόνου. ΌΟΟΟλα  τα  υπόλοιπα  μεζεδάκια  όμως  απο  τα  χεράκια  μας ( εμένα , της  Θεανώς και  της  Κατερίνας).
Να  τα  εκατοστήσεις  Μιχαλάκη  μου  να  είσαι  γερός κι  ευτυχισμένος  στη  ζωή  σου!!!!!





Ο στολισμός!!!




Το  αυτί  δεν  είναι  κομμένο  απλά ξεκόλλησε!!!
Τα  εδέσματα!!!!


















12 σχόλια:

Σοφία Ζ. είπε...

Να τα εκατοστήσει ο Πρίγκηπας σου Ροδάνθη μου και να τον δείτε όπως επιθυμείτε! Γενέθλια μεγαλειώδη και πολύ ωραίος μπουφές! Για ξεκίνα να ανεβάζεις συνταγές! Φιλιά πολλά στον Μιχαλάκη!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Σοφία μου σ΄ευχαριστώ πολύ.Ξεκινάω,ξεκινάω χαχαχα!!!!
Φιλιά!!!!

gwgw είπε...

Ροδανθη μου ολα πλουσια και υπεροχα!!! Πολυχρονος ο λεβεντης σου να τα εκατοστησει γερος καλοτυχος να ειναι και να τον καμαρωσετε οπως επιθυμειτε,πολλα φιλια!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χιλιόχρονος και καλόχρονος να είναι ο γιόκας σου Ροδάνθη μου, να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις πάντα!!!
Τι όμορφα που τα είχες όλα!!!!
Φιλάκια!

nifi petheras είπε...

Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις!!! Τι υπέροχα πράγματα είναι αυτα;;; Μπράβο!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Γωγούλα μου σ΄ευχαριστώ πολύ!!!!
Φιλιά πολλά!!!!



Ροδανθη είπε...

Σ΄ευχαριστώ πολύ Έλενά μου να είσαι καλά.
Φιλιά πολλά!!!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά nifi petheras σ΄ευχαριστώ πολύ καλό σου βράδυ!!

Elenis Cooking είπε...

Ροδάνθη μου χρόνια πολλά να τα εκατοστήσει το αστεράκι σας, να το καμαρώνεται πάντα!!!΄Να είναι γερός και καλότυχος!Όλα υπέροχα, μπράβο!
Φιλιά πολλά!!!!

Tante Kiki είπε...

Χρόνια πολλά Ροδάνθη μου!! Να τον χαίρεστε και να τον καμαρώσετε όπως ονειρεύεστε! Να είναι πάντα γερός, τυχερός κι ευτυχισμένος!!! Υπέροχο το πάρτυ που του ετοίμασες με χίλια καλούδια!!!
Και του χρόνου!!!

Ροδανθη είπε...

Να είσαι καλά Ελένη μου σ΄ευχαριστώ πολύ.
Καλό σου βράδυ!!!!

Ροδανθη είπε...

Ευχαριστώ πολύ Κική μου να είσαι καλά κι εσύ ότι καλύτερο!!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...