WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Σουφλέ ντομάτας

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Σουφλέ ντομάτας

Μια συνταγή από τα βιβλία της αγαπημένης μου κουμπάρας, η οποία, πέραν της όποιας κουμπαριάς, μου έχει σταθεί σαν μάνα σε όλες τις φάσεις της ζωής μου. Μεταξύ των πολλών χαρισμάτων της, η μαγειρική της είναι καταπληκτική, στις συνταγές της βάζει φαντασία και ταλέντο και έχουν να το λένε όλοι  όσοι έχουν γευτεί την κουζίνα της.  Έχει πολλά βιβλία και τετράδια συνταγών, που πραγματικά αν χωθώ μέσα σε αυτά θα με χάσετε για πολύ καιρό. Μια απ' αυτές τις συνταγές λοιπόν και δεν είναι η μόνη, ακολουθούν και άλλες, επέλεξα να φτιάξω και να σας την παρουσιάσω. Έβαλα όμως το χεράκι μου και εγώ ως συνήθως γιατί μου κάνει κάπως να μην πειράξω  έστω και λίγο την συνταγή.


Υλικά
50 γρ. βούτυρο
1 μικρό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
3 κ.σ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 φλιτζάνι γάλα
4 κ.σ. ντοματάκια ψιλοκομμένα
1 φούχτα φύλλα φρέσκου βασιλικού ψιλοκομμένα
3 αυγά
Λίγο λάδι για το λάδωμα των σκευών
φρυγανιά τριμμένη

Εκτέλεση
Σε ένα κατσαρολάκι λιώνουμε το βούτυρο.

Προσθέτουμε το κρεμμύδι και σωτάρουμε για 2-3 λεπτά σε χαμηλή φωτιά μέχρι να μαλακώσει το κρεμμύδι.

Ρίχνουμε το αλεύρι ανακατεύοντας συνέχεια.

Προσθέτουμε το γάλα ανακατεύοντας συνέχεια και αποσύρουμε από τη φωτιά μόλις πάρει βράση και η σάλτσα έχει δέσει.

Μεταφέρουμε τη σάλτσα σε ένα μπωλ, προσθέτουμε τον τοματοπελτέ και το βασιλικό. Σκεπάζουμε και αφήνουμε για πέντε λεπτά να κρυώσει λίγο.


Χωρίζουμε τους κρόκους από τα ασπράδια των αυγών. Προσθέτουμε τους κρόκους στο μίγμα και ανακατεύουμε μέχρι να ομογενοποιηθούν.

Χτυπάμε τα ασπράδια σε μαρέγκα και την προσθέτουμε στο μίγμα ανακατεύοντας απαλά με σπάτουλα.



Βουτυρώνουμε δύο πήλινα σκεύη ή αν έχετε 4 ατομικά σκεύη σουφλέ και τα καλύπτουμε με την φρυγανιά (να κολλήσει δηλαδή στα τοιχώματα). Μοιράζουμε το μίγμα στα δύο σκεύη.


Ψήνουμε στους 180 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο για περίπου 20 λεπτά ή μέχρι να πάρουν χρώμα τα σουφλέ.


Σερβίρουμε!

6 σχόλια:

mia maria είπε...

Πρωτότυπο! Φαίνεται πολύ λαχταριστό!
Καλή εβδομάδα!

Σοφία Ζ. είπε...

Καλή εβδομάδα Μαρία μου! Είναι πολύ γευστικό και ... ευπαρουσίαστο!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ωραιότατο!
Ενα πολύ ιδιαίτερο και καλοκαιρινό σουφλέ!
Καλή βδομάδα Σοφάκι, φιλιά!

Σοφία Ζ. είπε...

Σ' ευχαριστώ Ελενα μου! Καλή εβδομάδα και σε σας!

cook είπε...

ωωω τι καλό!κι οταν εχεις ωραιες ντοματούλες...

Σοφία Ζ. είπε...

Ακόμη καλύτερα τότε cook μου! Φιλιά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...