WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Μαρμελάδα φράουλα

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Μαρμελάδα φράουλα

Από τις τελευταίες φράουλες. Βρήκα την περασμένη εβδομάδα στην λαϊκή της γειτονιάς μου πήρα ένα κιλό για να κάνω μαρμελάδα, μισό προέκυψε την μέρα που ξεκίνησα να φτιάχνω την μαρμελάδα. Θα έπρεπε να λυπηθώ τον κόπο για τόσο λίγη ποσότητα αλλά αν δεν την έφτιαχνα εκείνη την στιγμή, δεν θα την έφτιαχνα φέτος καθόλου. Έστω και ένα βαζάκι αρκεί για το ... αντέτι που λένε και οι Πολίτες.



Υλικά
500 γραμμάρια φράουλες
400 γραμμάρια ζάχαρη λευκή
χυμός μισού λεμονιού

Εκτέλεση
Πλένουμε πολύ καλά τις φράουλες και αφαιρούμε το κοτσανάκι τους.


Τις κόβουμε σε μικρότερα κομμάτια.

Προσθέτουμε τη ζάχαρη.

Αφήνουμε να ενωθεί η ζάχαρη με τους χυμούς της φράουλας για περίπου δύο ώρες.

Σε μέτρια φωτιά βράζουμε για 20 λεπτά (από τη στιγμή που θα αρχίζει να βράζει) ξαφρίζοντας την επιφάνεια. Στο τελευταίο πεντάλεπτο δοκιμάζουμε αν έχει δέσει το σιρόπι και προσθέτουμε το λεμόνι.

Κατεβάζουμε από τη φωτιά και με το μίξερ λιώνουμε τις φράουλες. Εγώ αφήνω και κομμάτια γιατί μου αρέσει να νιώθω τη φράουλα.

Αδειάζουμε σε αποστειρωμένα βάζα (καλά πλυμένα και σκουπισμένα βάζα και καπάκια, γυρισμένα ανάποδα σε πετσέτα στο φούρνο για 15 λεπτά στους 110 βαθμούς - αντιστάσεις), κλείνουμε και αφήνουμε να κρυώσουν ανάποδα. Φυλάσσουμε σε ντουλάπι.

4 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

μ αρεσει!!!!

καλημερα Σοφια μου!

Σοφία Ζ. είπε...

Καλημέρα Κική μου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εγώ ευτυχώς Σοφάκι μου πρόλαβα και έφτιαξα φέτος μπόλικα βάζα, πέρισυ την είχα πατήσει, ούτε λικέρ δεν είχα προλάβει να φτιάξω, φέτος ευτυχώς .... οργανώθηκα χα χα χαα!
Καλοφάγωτη η υπέροχη μαρμελαδίτσα σου!
Φιλιά!

Σοφία Ζ. είπε...

Ελενα μου,έτσι μπράβο για να ξέρω που θα χτυπήσω πόρτα για φραουλοπρομήθειες, χαχαχαχα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...