WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Μπριάμ

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Μπριάμ

Τον καλοκαιρινό συνδυασμό κολοκυθιού - μελιτζάνας - πιπεριάς - πατάτας τον ονομάζουμε με προσθαφαιρέσεις υλικών, άλλοτε τουρλού, άλλοτε ρατατούιγ, άλλοτε μπριάμ, άλλοτε γιαχνί. Διαφορές στον τρόπο μαγειρέματος υπάρχουν, ίσως και γι' αυτό οι διαφορές στα ονόματα. Νομίζω ότι με το μπριάμ κλείνω τον κύκλο και μπορώ να πω ότι τα έχω μαγειρέψει ΟΛΑ και ακόμη περισσότερα (αν λάβει κανείς υπόψιν του τις συνταγές φίλων που με δελέασαν)  και τα έχω αναρτήσει όλα, τουρλού, ρατατούιγ, γιαχνί. Ορίστε λοιπόν και η κλασική κατ' εμέ συνταγή του μπριάμ.

Υλικά
1 μελιτζάνα φλάσκα
2 κολοκύθια
2 πατάτες
2 πιπεριές πράσινες
1 πιπεριά Φλωρίνης
2 ντομάτες
4 σκελίδες σκόρδο
1 κρεμμύδι
1/2 ματσάκι μαϊντανός
1 κουτί ντοματάκια
αλάτι
πιπέρι
1 φλιτζάνι ελαιόλαδο
1 φλιτζάνι νερό

Εκτέλεση
Πλένουμε και σκουπίζουμε όλα τα λαχανικά. Κόβουμε τη μελιτζάνα, τα κολοκύθια, τις πατάτες, το κρεμμύδι και τις πιπεριές σε φέτες κατά μήκος. Κόβουμε σε φέτες και τις ντομάτες και σε μικρά ορθογώνια κομμάτια την πιπεριά Φλωρίνης. Κόβουμε σε λεπτές φέτες και τις σκελίδες σκόρδο
Σε ένα ταψί αραδιάζουμε σε στρώσεις, χαλαρά όμως δεν τα θέλουμε τα υλικά παρατεταγμένα,  τις πατάτες, τις μελιτζάνες, τα κολοκύθια, τις πιπεριές, τις ντομάτες, τα κρεμμύδια και τις σκελίδες του σκόρδου, αλατοπιπερώνοντας κάθε στρώση. Ψιλοκόβουμε τον μαϊντανό και τον απλώνουμε πάνω στο φαγητό. Αδειάζουμε και το κουτί τα ντοματάκια και με ένα πιρούνι τα απλώνουμε να πάνε παντού στην επιφάνεια. Προσθέτουμε το λάδι και το νερό.



Ψήνουμε για 45-60 λεπτά σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς . Ελέγχουμε και συμπληρώνουμε με λίγο νερό αν χρειαστεί.

 

Σερβίρουμε.


7 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα καλη μου φιλη!
καλη εβδομαδα να εχουμε!
φιλακια πολλα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πανδαισία λαχανικών, υπέροχο καλοκαιρινό φαγάκι!
Καλή βδομάδα Σοφάκι, φιλιά!

Unknown είπε...

Από τα αγαπημένα μου φαγητά!!!!Μου τρέχουν τα σάλια.Και φαίνεται να το έχεις κάνει ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Κική μου γλυκειά καλή εβδομάδα και σε σένα! Φιλιά πολλά!

Σοφία Ζ. είπε...

Ελενα μου τώρα είναι η ώρα για τα καλοκαιρινά λαχανικά και τους έχω δώσει και κατάλαβαν. Καλή εβδομάδα να έχουμε!

Σοφία Ζ. είπε...

Keywoman Sews! Σ' ευχαριστώ! είναι και δικό μου αγαπημένο. Καλή εβδομάδα!

Ροδανθη είπε...

Γεια σου Σοφία μου. Έκανες το αγαπημένο μου φαγητό και αυτό ξέρεις γιατί......Για τις βούτες με το ψωμάκι στην σαλτσούλα χαχαχα!!!!
Φιλιά καλό σου βράδυ!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...