WHdNz76pJen8ZPksXvRV5KZoshE Να λείπει το ... βύσσινο!: Μαρμελάδα ροδάκινο

Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Μαρμελάδα ροδάκινο

Τα ροδάκινα είναι από τα αγαπημένα μου φρούτα το καλοκαίρι, τόσο να τα τρώω κρύα και ζουμερά μέσα στη ζέστη και να δροσίζομαι όσο και να φτιάχνω πολλά ωραία γλυκά. Πρώτη και καλύτερη η μαρμελάδα ροδάκινο. Εύκολη, γρήγορη, αρωματική, με λαμπερό χρώμα, τρώγεται στο πρωινό, χρησιμοποιείται ως επικάλυψη σε cheesecakes, κρέμες, συνοδεύει άψογα και το βραδινό γιαουρτάκι μετατρέποντας το σε πρώτης τάξεως επιδόρπιο!

Υλικά
1,750 κ. ροδάκινα, καθαρισμένα και κομμένα θα ζυγίζουν 1,200 κ.
750 γραμ. Ζάχαρη άσπρη
Χυμός 1/2 λεμονιού

Εκτέλεση
Πλένουμε σχολαστικά τα ροδάκινα.

Καθαρίζουμε τις φλούδες (τις οποίες δεν τις πετάμε ακόμη) και κόβουμε σε μικρά κομμάτια. Στίβουμε τις φλούδες καλά μέσα στα ροδάκινα ώστε όλο το ζουμί τους να το κρατήσουμε για τη μαρμελάδα.

Βάζουμε τα ροδάκινα στην κατσαρόλα και προσθέτουμε τη ζάχαρη.

Ανακατεύουμε με κουτάλι ώστε να ενωθούν οι χυμοί των ροδάκινων με τη ζάχαρη.

Ανάβουμε το μάτι και μόλις πάρει την πρώτη βράση χαμηλώνουμε σε μέτρια τη θερμοκρασία. Αφήνουμε να βράσει για περίπου 20-30 λεπτά από τη στιγμή που θα αρχίσει να βράζει, ξαφρίζοντας την επιφάνεια. Στο χρόνο αυτό δένει συνήθως το σιρόπι. Το δοκιμάζουμε ρίχνοντας σταγόνες σε παγωμένο πιατάκι που πρέπει να κάνουν κόμπο. Στο τέλος ρίχνουμε και τον χυμό λεμονιού.

Αποσύρουμε από τη φωτιά και με το μίξερ λιώνουμε τα κομμάτια. Εμένα μου αρέσουν τα κομμάτια φρούτου στη μαρμελάδα, οπότε δεν πολυεπιμένω.

Αδειάζουμε σε αποστειρωμένα βάζα (καλά πλυμένα και σκουπισμένα βάζα και καπάκια, γυρισμένα ανάποδα σε πετσέτα στο φούρνο για 15 λεπτά στους 110 βαθμούς - αντιστάσεις), κλείνουμε και αφήνουμε να κρυώσουν ανάποδα. Φυλάσσουμε σε ντουλάπι.


8 σχόλια:

Ariadni St. είπε...

Και εμενα μου αρεσει το ροδακινάκι, καθαρισμενο ασφαλως χαχαχα
Καλη μας εβδομαδα :)

mia maria είπε...

Η πιο αγαπημένη μαρμελάδα της οικογένειας! Γεια στα χέρια σου!

Ροδανθη είπε...

Σοφία μου τέλεια η μαρμελάδα σου και με πάρα πολύ ωραίο χρώμα.
Φιλιά πολλά!!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Αριάδνη μου από τα πολύ αγαπημένα φρούτα! Καλή εβδομάδα εύχομαι!

Σοφία Ζ. είπε...

Μαρία μου .... συμπλέουμε! Ευχαριστώ! Φιλιά!

Σοφία Ζ. είπε...

Ροδάνθη μου το χρώμα με ξετρέλανε και μένα! Φιλιά πολλά!

cook είπε...

αγαπημένη μαρμελάδα της κόρης μου,εγώ ομολογώ οτι είμαι περισσότερο του βερύκοκου :)

Σοφία Ζ. είπε...

Τέλεια γεύση και το βερύκοκο cook! Φιλιά πολλά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...